неділю, 4 січня 2015 р.

Флісові сніговики

З Новим роком, любі мої!
Нехай він принесе мир та спокій у наші серці, здійснення потаємних мрій та багато-багато позитиву!!!!
Обіцяла з'явитись в перший день року, але... якось не склалось :-)
Цього року головні святкування в нашій сім'ї плануються в Різдвяні дні, тому підготовка до свята у нас ще триває :-)
І поскільки погода не балує нас сніжком (хоча він то, ніби, й пролітає, але на сніговика точно не вистачить....), доводиться шити сніговиків самій :-)

Прочитала якось нещодавно в одній статті на ЯМ, що потрібно залучати до рукоділля членів сім'ї і вирішила скористатися порадою :-) Тому цьогоріч всі мої сніговички в гачкованих бабусею шапочках та шаликах (заодно і бабусині залишки ниток підчистили :-)))))
 Тут сніговики на будь-який смак :-) Джентельмени, кокетливі баришні, серйозні пани, грайливі хлоп'ята... кому, які до вподоби :-)
 Експериментувала цього разу з ручками та ніжками...
 Оцей - дуже вже галасливий :-))) Як і я :-))))

Повмощувались друзі в моїх декораціях. Кожен знайшов собі зручну місцину....
 А деякі ще завстра вирушать у дорогу... (Не встигла всі подарунки до Нового року відправити....)
Сніжного вам Різдва!

А зі сніговичками ми помандруємо на гостину До Лізи
та в галерею до Ірини

13 коментарів:

  1. Веселая компания! Удачи в заданиях!

    ВідповістиВидалити
  2. Які ж вони класні!!! Смішнючі такі)) галасливий сподобався)))) З Новим роком!!!

    ВідповістиВидалити
  3. З Новим роком!
    Мій подарунок до мене примчав вчасно - 31 після обіду :-) То ж дуже вдячні за таку увагу до нас ;-)
    Сніговики круті! Плетені шапки їм найкраще підходять :-)

    ВідповістиВидалити
  4. Какие забавные ребята! И фото как всегда супер! С Новым годом!

    ВідповістиВидалити
  5. Яка мила кампанія, такі позитивні сніговички і всі дуже веселі!))

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже забавні сніговички! І фотки гарні ;-)
    Я отримала від тебе вітання-дякую!!! З Новим роком !

    ВідповістиВидалити
  7. Ииии какие смешные! Мордашки такие забавные :) Классные!

    ВідповістиВидалити
  8. З Новим роком! Такі кумедні сніговички:)

    ВідповістиВидалити
  9. Ничего себе семейка снеговиков!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Какие они милые и веселые ребята :) Чудесные :)

    ВідповістиВидалити
  11. Ой, які ж вони гарнесенькі та кумедні)))

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую, дівчата, що пишете такі приємні слова, та не оминаєте своєю увагою!
    Алінко, я хотіла встигнути до Владикового ДН, добре хоч до Нового року встигло добратись :-)))
    Людо, дякую, я теж отримала :-)))

    ВідповістиВидалити