середу, 14 січня 2015 р.

Святкові листівки

І знову - з Новим роком вас! :-)
Як чудово, що є зайва можливість для святкового настрою!
Зовсім скоро у мого блогу чергова річниця, тоді, традиційно, і підведу підсумки року... а поки що ще трішки святкових приготувань у вигляді листівок.
 Листівки цього року в мене були мінімалістичними - папір, картон клей...
 Придбала собі нарешті дирокол - сніжинку, то "сніжило" теж, практично на всіх листівках :-))

 І ще кориця з мандариновими шкірками :-) Куди ж я тепер без них :-)

Так як скрапом я фактично не займаюсь (ото лишень новорічні листівки й роблю :-)), то вирішила показати всі в одній публікації :-) терпіть :-)
Трішки веселих кольорів:
 Жменька ноток та снігу:
 і багато гудзикових іграшок :-) (насправді їх було значно більше - не всі отримали фотосесію :-))
 І наостанок - ще трішки снігу... адже в нас його вже зовсім нема....

11 коментарів:

  1. Усі такі класні! Супер-позитивні!

    ВідповістиВидалити
  2. Ого скільки новорічного настрою, з гудзиками особливо сподобались)) Цікаво і яка то до мене приїхала, бо я її ще не бачила, хоча знаю, що конвертик вже в місці призначення. Сподіваюся в пятницю його забрати))

    ВідповістиВидалити
  3. Ларисо, які гврні листівки! Захотілося й собі зробити щось в такому ж стилі, тим паче в сина є два дирокольчика: з сніжинкою та ялинкою, тепер знаю, як їх можна застосувати)))))

    ВідповістиВидалити
  4. Лариса, сколько обалденных открыточек..сколько счастливчиков получили такую красоту...в том числе и я)) Спасибо дорогая!

    ВідповістиВидалити
  5. Ларисочка, ти, крім того, що супер-вишивальниця і шваля, ще і чудова скрап- майстриня! Открыточки усі незвичайні! Дякую тобі за подаруночки!)))

    ВідповістиВидалити
  6. Всі листівки дуже цікаві і стильні! Молодчина)

    ВідповістиВидалити
  7. Вот, а я все собираюсь сфотографировать поздравления от тебя. Так чудесно получать такие приятные и теплые открытки. Спасибо, Ларисочка.

    ВідповістиВидалити
  8. Ти героїня! Я цього року якось пролетіла з листівками((((
    Дякую за мою! І за те, що було разом з нею :-)

    ВідповістиВидалити
  9. Очень красивые! Яркие, стильные, праздничные!

    ВідповістиВидалити
  10. Лариса, дуже гарні листівочки!

    ВідповістиВидалити
  11. Класні!!!! З гудзичками -прикольні))) А одна -моя ;-) Дякую дуже...вона ще й -з ароматом)))

    ВідповістиВидалити