вівторок, 13 січня 2015 р.

Останні чохли 2014 року

Насправді це взагалі фактично останні роботи 2014 року :-)
Перший чохол з тематикою "засніжені гори" для любителя сноуборду
 Ескіз аплікації малював чоловік. Аплікація з миючого крафту, фетру та замші, а також фарби по тканині.
 Нова для мене конструкція. проте вдалося з першого розу :-)

Наступний чохол замовлявся обов'язково з аплікацією кози або вівці, і я одразу уявила собі таку Козу-Дерезу, кокетливу баришню.... :-))
 український віночок, букет маків, червоні сережки у вухах - справжня українська коза!:-)))
 Аплікація з фетру та замші, розфарбовано фарбами по тканині (одразу обмовлюся - очі - то теж аплікація :-)))). Чохол за старим зразком - на резинці.
А ми прогуляємось до Віки




15 коментарів:

  1. З козою нереально красивий !!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Коза кльова, але зима у горах - чудо!

    ВідповістиВидалити
  3. Я даже не знаю, какой из них лучше!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Ларисо, обидва нереально красиві!!! Та мене покорили гори!!! ах!!

    ВідповістиВидалити
  5. Ого, це не коза, а справжній витвір мистецтва)!
    І гори дуже гарні , такі як я люблю)!

    ВідповістиВидалити
  6. Яка ж краса неймовірна, кізонька взагалі очей не відвести!

    ВідповістиВидалити
  7. Замечательные чехлы, домик в горах - чудо! Спасибо за участие в Рукодельном марафоне!

    ВідповістиВидалити
  8. Такие теплые уютные чехлы ! Очень здорово!

    ВідповістиВидалити
  9. Лариса, дуже класні!! Кізонька зачарувала :)

    ВідповістиВидалити
  10. Чудесная козочка! http://rishamazik.blogspot.ru/2014/12/quaker-sheep.html

    ВідповістиВидалити