суботу, 10 січня 2015 р.

Новорічні костюми з казки "Муха-Цокотуха"


Привіт!
Як ваші святкування проходять? Я настільки розлінилася, що навіть писати лінуюся, що вже там фото обробляти :-))))
Але сьогодні взяла себе в руки і таки вибрала декілька фото, аби показати обіцяні новорічні костюми моєї дітвори. 
Отож, на вході маємо троє хлоп'ят і одну дівчинку (двоє моїх рідних і двоє племінників :-)), по кілька десятків сантиметрів флісу, габардину, креп-сатину та фатину і всіляких стрічок, змійок, мережив, резинок та інших "прибамбасів". А на виході...
Муха-Цокотуха - одна штука :-)
Баришня балована, своєнравна :-) Практично все свято носилась по залу, як справжня муха :-))) Фото робили фактично "на льоту" :-) В процесі шиття костюму, аби приміряти якийсь елемент довелося щоразу обіцяти цукерку чи печиво, про яке мені потім обов'язково нагадували, щоб я раптом не здумала "зажати" :-)) Я переживала, аби в дитини діатез не стався доки я дошию :-))) Зате готовий образ Катруся приміряла з величезним ентузіазмом і готова була носити його не знімаючи :-)

 За браком часу вирішено було на сімейній нараді використати один костюм Чебурашки з моїх "старих запасів". Передали у спадок, так би мовити :-)
 Старший мій з усіх комах-мух-жуків обрав собі Мураху
 Ледь вмовила одягнути шапочку "набакир", все бідкався, що дівчата з нього сміятимуться (ох, росте парубок :-)))) Проте "попка" магнітом притягувала зацікавлені рученята не лише однокласників, а й вчителів :-))
Марик же вирішив. що він неодмінно буде Павуком (якийсь він у нас, правда, не зовсім розбійницьким вийшов, дуже навіть симпатичний павучок :-))))


 Обов'язковим елементом Марикового костюму повинна була бути павутина, про яку мені нагадували мало не двічі на день впродовж тижня (аби запрацьована мамочка не забула раптом :-))))
Діти задоволені, мами видихнули з полегшенням :-)
Наступного року вирішили з сестрою для середніх хлоп'ят використати костюми, що залишились від Костика з минулих років, а Костику та племінниці будемо щось новеньке придумувати :-))

19 коментарів:

  1. Как детки гордо костюмы демонстрируют!

    ВідповістиВидалити
  2. Ларисаааааа....какая прелесть....Прям туда сюда листаю...удивляюсь твоей фантазии! Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  3. Які вони всі гарнюні!) Ця дитяча невимушеність - це просто супер!)

    ВідповістиВидалити
  4. Я ще такого серйозного підходу не бачила!!!! Костюми просто неймовірно красиві, неповторні і оригінальні. Да ще й одні з моїх улюбленніших образів. Тяжко навіть когось виділити, всі пречудові! І коли ти тільки встигаєш ще й племінників обшивати?! Молодець!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це ти мені про серйозний підхід говориш?! Поки шила костюми - все про твою книжку згадувала :-)))
      А племінники в мене, як додаткові діти :-))) У нас традиції такі в сім'ї з костюмами:-) Дякую!

      Видалити
  5. Ох і наряди здоровські! А чому саме комахи? Увас була постановка?
    Мурашина попка! :-) Класнючі!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ні, просто коли обговорювали костюми, Марик захотів павука... а в нас вже така традиція склалася, що ми намагаємось якось об'єднати тематично наші костюми, от і видумали Муху-Цокотуху :-)))
      Дякую, Вікуся!

      Видалити
  6. Лариса, восхитительные костюмы!

    ВідповістиВидалити
  7. Вот это костюмчик. Муха-цокотуха такая сурьезная дама оказалась)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. И не говори! Дома с ней договариваться с помощью конфет приходилось :-) Но вот на утреннике, она веселилась уже во всю!

      Видалити
  8. Неверагодныя касцюмы!!! А мяне павучок проста скарыў!

    ВідповістиВидалити
  9. Ой, классс !!! Я балдю, як каже моя доня :))). Костюми просто шикарні ! Із задоволення переглядаємо з донечкою і не можемо намилуватись -- ти молодчинка !!!

    ВідповістиВидалити