середу, 31 грудня 2014 р.

Останні обкладинки в цьому році

У нас ще в хаті і не відчувається, що сьогодні вже останній день року - ні ялинки, ні прикрас.... але я все надолужу за кілька годин, а поки що останній в 2014 році пост :-)
Довго думала, що ж саме отримає честь бути опублікованим (бо ж чимало ще є непоказаного....), і вирішила, що, звичайно, обкладинки! Вони цього року займали найбільшу питому вагу в моїй творчості.
Не подумайте, що це вже всі :-))
Просто всі інші підуть вже в звітнні колажі :-)
А декільки мені все ж захотілося показати окремо
 Ідею обкладинки з мальвами мені підкинув один замовник і мені так сподобалось, що я зробила декілька схем :-))) Тому наступного року мальви ще будуть обов'язково :-))

Полюбила обкладинки на чорному льоні.... вишивати дуже складно, але результат завжди чудовий :-)


Улюблені польові квіти вишиті сестричкою (між іншим, останні місяці в мене з'явилась чудова помічниця - моя сестричка, яка вишиває порою ще швидше, ніж я :-)))) Без неї  я б не справилася з такою кількість передсвяткових замовлень)




бандура за спецзамовленням :-)
 патріотичний метелик :-) (ідею піддивилась в інтернеті, але схемку довелось малювати самій)


До зустрічі в наступному році! Веселих святкувань!!!

14 коментарів:

  1. До зустрічі!!! Із Новим Роком!!!! Чудові обкладинки!!! ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сподіваюсь, в новому році "бачитимемось" частіше :-) Дякую!

      Видалити
  2. З наступаючими святами... Мальви просто чудові, дуже свіжо!!!! Метелики у нас також є і користуються популярністю))) Зажди захоплювалась Вашою швидкістю, і, якби не слідкувала за Вашим блогом особисто, то не повірила б такій плодовитості... Бажаю Вам ще більше натхнення, ідей та клієнтів.

    ВідповістиВидалити
  3. Ларисочка, не перестаю удивляться твоей продуктивности и красоте, которую ты творишь! С новым годом тебя дорогая, с новым счастьем. Удачи во всем и творческих успехов!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо. Оксаночка! Новых идей и новых проектов тебе в новом году!!!

      Видалити
  4. З Новим роком, дорогенька Ларисочка!!! Спокою, радості, щастя і міцнющого здоров'я всій твоїй сім'ї, любові, злагоди і достатку!!! Хай сповнюються найзаповітніші мрії! :)

    Від просто цудових обкладинок і твоєї працьовитості я як завжди в ауті! :) Приємно, що відкриваєш секрети про закадрову роботу, про свою сестричку, і їй всі ті самі новорчні побажання!

    ВідповістиВидалити
  5. Які всі класні! З бандурою-щось новеньке))),й з мальвами гарні,й з соняхами...всі гарні !

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже сподобались ваші обкладинки, такі... незвичайні:)
    З новим роком!

    ВідповістиВидалити