неділю, 1 червня 2014 р.

Пляжна сумка "Соняхи"


Знову з розряду "принесли вишивку та попросили пошити сумку" :-)
Цього разу величеньку... напевно, до моря :-)

Цільноскроєні ручки, дно, сформоване за рахунок виточок, застібка на гудзик з навісною петлею - звичайні елементи таких сумочок.

 Проте, цього разу, тут є власна "ізюминка" - лляний шнур, пришитий по контуру ручок, який зав'язується по боках сумочки (до слова, зав'язувати його можна на свій смак :-))


Яскрава габардинова підкладка, дві кишені - нашивна та потайна на замку.

Ще солом'яну шляпку та конопляні босоніжки... і гайда на море!
А, як на мене, то і по магазинах, або на ринок за свіжими огірочками чи полуничками (в кого своєї грядки нема :-))

Вгадайте, яка операція в процесі пошиву цієї сумки зайняла в мене найбільше часу? :-))


Хочу взяти участь  завданні від "Дивні штучки"

19 коментарів:

  1. Такая летняя солнечная сумка! Чудесная!

    ВідповістиВидалити
  2. Эксклюзивная сумочка! По-настоящему летняя! Внутри такое солнышко, прям светится))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мне часто внутренности даже больше нравятся :-))) Спасибо!

      Видалити
  3. С такой сумкой и в мир, и в пир!!! Со шнурочком здорово вышло!

    ВідповістиВидалити
  4. Може вшивання шнура?)

    ВідповістиВидалити
  5. Сумочка заглядение! Шнур очень украшает ее!

    ВідповістиВидалити
  6. Фотографування? :) Бо фото - ЧУДОВІ! :)))
    Ларис - сумочка вийшла просто відпадна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко! Фоттографуванння насправді зайняло не так багато часу... я вже відчаялася отримувати нормальні фото великих речей.. Крім цього тину їх нема де фотогравувати, насправді

      Видалити
  7. Мені було б шкода з такою красою на пляж ходити :-) Я б з нею просто так гуляла)))
    Найбільше часу тобі довелося затратити на пришивання гудзика ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про гудзик я, насправді, мало не забула :-))) Але пришила швидко :-) А от з шнурком помучилась :-) дякую, Алінко!!!

      Видалити
  8. Класна сумочка! На пляж дійсно шкода... А от до босоніжок, а саме - конопляних - якраз:))) "Нінетта, Жоржетта, Мюзетта...." І пішла собі в капелюшку:))) Про шнур я здогадалась, це ж там скільки пришивання того!!! Треба швидше наїдатись тих полуничок, бо погода не сприяє, мабуть, скоро буде їм хана... :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! В мене саме такі асоціації :-))) Трішки полуничок загинуло... але нам вистачить :-)) Доки сонячно - користуємось нагодою :-)))

      Видалити
  9. О! Подсолнухи! Моя слабость :) http://marigolu.blogspot.ru/2014/05/blog-post_27.html

    ВідповістиВидалити
  10. Подсолнуховая красотища!!! :)
    Спасибо за участие в задании от Дивных штучек! :)

    ВідповістиВидалити