понеділок, 2 червня 2014 р.

Модна бірюза

Вам теж набридли затяжні дощі?
Тоді давайте разом пригадаємо теплі сонячні весняні деньки :-)))
Ну от, весна вже закінчилась, а я саме спромоглася показати вам свою весняну сукню :-)

Історія така: потрапила я перед Паскою у віддділ лляних тканин (купувала льон на майбутні літні сумочки), а поряд - так заманливо виглядав відділ з трикотажем... і так мені в око впали ці бірюзово-чорні узори... і за підходящу мереживну тканину так вчасно зачепився мій погляд... і в гаманці знайшлася якраз необхідна сотня гривень.. одним словом, було вирішено, що мені конче необхідно до свята нову сукню! :-)))))

Задумано - зроблено!
Посиділи ми деньок з сестричкою (зібрались пошити їй сукню, а пошили ще й мені) і отримали обновки :-)
Спочатку хотіла повністю мереживні рукави, але якось не розрахувала правильно при купівлі довжину мережива, так що довелося комбінувати :-). Зробила їх зі вставкою мереживною, вільні, на манжетах.
Хоча, тепер навіть рада цьому - рукави дуже зручні!

Візерунок на тканині вздовж візуально добряче повнив, тому вирішила шити впоперек (тільки тссс... щоб бабуся не дізналась :-)) в неї якісь забобони щодо цього :-)) Тканина досить пружна, тому на зручність при носінні це ніякого негативного впливу не спричинило.
На наступному фото видно довжину сукні :-) 
Ох, треба братись за скакалку і підправляти фігуру :-)

Виклянчила в чоловіка у подарунок бірюзовий комплект прикрас - і щасливо мружилась на сонці :-)))

кажуть, бірюза зараз в моді? :-)))))

22 коментарі:

  1. Я очарована! И скромно, и смело! Эти черные вставки кружевные - оригинальное решение! Последнее фото милое))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое! Сама не ожидала такого результата от этого кружева :-)

      Видалити
  2. Лариса, та ти ще, уявляється, справжня дизайнерка?!!! Такий оригінальний фасон сукні, мій улюблений бірюзовий колір та й ще чудове мереживо - дуже гарний образ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Галю! Та куди мені там дизайнеркою величатись? :-))) Так, бавлюся :-)

      Видалити
  3. Як же ця сукня тобі личить, не передати)) Дуже-дуже гарно!!! От як треба ходити до магазинів))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлю! Я просто обожнюю носити сукні, але з сучасними цінами.... один вихід - шити самій :-)

      Видалити
  4. Мружиться, я5к кицька:))) Так, так, в моді, в тренді, і я його страшенно полюбляю, цей колір! В моєї мами теж є такий забобон, намагалася і мені його прищепити... Але я чомусь не шию:) Вийшло дуже креативно і святково! Гарний магазин надибала:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! Ох, ці мами-бабусі :-) А магазин - то насправді не магазин а два сусідні вагончики на рівненському базарі :-))

      Видалити
  5. Как же я люблю и сам бирюзу, и цвет бирюзовый. Очень тебе идет новое платье!!! Как говорил ослик Иа "мой любимый размер, мой любимый цвет"!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я раньше к бирюзе совсем прохладно относилась :-) А после этой ткани прям влюбилась :-) Спасибо, Оля!

      Видалити
  6. Лариса, очень красивое платье! Цвет обалденный! Крой отличный! Тебе к лицу!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Лариса, как тебе к лицу этот цвет! Очень понравилось платье, роскошное, яркое, стильное!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Аленка! сначала задумала, как повседневное на работу, но получилось праздничное :-)

      Видалити
  8. АААА!!! Ти мене випередила! Я тут собі спідничку бірюзову шию))) Скоро похвастаюсь)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, я ж в ньому ще на Паску гуляла :-))) Так що точно випередила :-))) Чекатиму спіднички :-)

      Видалити
  9. Лариса, дуже стильно! Вдале поєднання кольорів і фактур!
    Обожнюю бірюзу :)

    ВідповістиВидалити