пʼятницю, 13 червня 2014 р.

Блокнот "Арсенал"

Знову цікаве замовлення. Потрібен був блокнот для парубка, який навряд чи оцінить ручну роботу, але захоплюється футболом (зокрема ФК "Арсенал"). Тому вишшивку виключили одразу, вирішено було обмежитись аплікацією емблеми ФК.


Блокнот "з нуля". 120 нелінованих аркушів, формат А6, червоні розділювачі

Аплікація з корейського фетру на червоному габардиині


Знову штампик на форзаці :-)))

Є серед моїх читачів футбольні фанати? Як вам такий блокнотик?
п.с. вживу насправді не криво :-)))) якийсь дивний ефект на фото :-(

а ми відправляємось до Лізи :-)

12 коментарів:

  1. Дуже яскраво!!! І лаконічно. Якраз для активного молодого чоловіка. ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Парубки різні бувають - може, і оцінить ;-)

    ВідповістиВидалити
  3. Гарний блокнотик!!! Дуже яскравий))

    ВідповістиВидалити
  4. Я правда не фанат футболу, і далеко не юнак :) але мені блокнот подобається. Чистий, лаконічний, емблема, що треба!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валю! Ти знаєш, мені теж він дуже сподобався :-)) Цього разу я під тканину не давала синтапону і він такий тверденький... ну зовсім хлопчачий :-)

      Видалити
  5. З тими мужчинами ніколи не вгадаєш чим вгодити))) Моєму би точно сподобалося, хоч він і не фанат Арсеналу. Але якби там була емблема його улюбленої команди, пищав би від захвату) Він вже 12 років береже шарфик Лаціо)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Твої слова мене обнадіюють :-) Бо блокнот ще в дорозі до власника, і я хвилююсь трішки :-)))

      Видалити
  6. такой яркий, для настоящих фанатов! туда можно речевки - кричалки записывать для любимой команды! -)))
    спасибо за участие в Июньском Творческом креативе у Лизы

    ВідповістиВидалити