суботу, 7 червня 2014 р.

Іміджева політика та розіграш

Привіт привіт!
У нас нарешті сонечко, а у вас?
І я вирішила показати вам обіцяні штампики та дещо ще :-)
Потихеньку просуваюсь в доведенні до ладу та єдиного стилю іміджевої продукції.
Тепер в магазинах є банери:

 А в мене - візитки :-) Горизонтального та вертикального формату.

Якщо у вертикальній візитці пробити дірку, припасувати шнурочок  - отримаємо бірку :-) Дуже допомагає на виставках :-)

Резиновий штамп - штука, заради якої, власне, і почалася ця "еволюція іміджу" :-) Хотілося мені власні нашивки-бірочки. Благо теперішні фірми, що  виготовляють штампи/печатки, можуть все :-) Принесла їм ескіз і наступного дня забрала готовий штамп :-)
 Використовую фарбу для тканин, тому виріб можна спокійно прати разом з такою бірочкою і фарба не полиняє :-)

А ще за компанію замовила собі автомат-печать з текстом візитки :-)

 Якщо раніше я на упаковочні пакетики чіпляла візитки, то тепер достатньо одного руху рукою і мої "інтернет-координати" з'являються на папері :-)

Скажу ще, що коштує таке задоволення недешево, тому я так довго роpдумувала та відтягувала -  хотілося віднайти "свій" дизайн...  адже тепер не зміниш :-) 

І ще, доки я порпалася в городі :-) настав час підвести підсумки Галереї літніх подушок
Хочу подякувати всім, хто підтримав мою ідею, та поділився своєю літньою подушкотворчістю!
RANDOM вибрав Галину (Sunshine). Її подушок в галереї декілька, а от вибір пав конкретно на подушку "миру" :-) Сподіваюсь, це гарний знак :-)

А ще, я хотіла б зробити невеличкий подарунок Олі  - її мінімалістичні чохли з вишивкою мене просто підкорили!!!

Отож, дівчата, чекаю ваші адреси на пошту mail@larisa.org.ua
Подарунки будуть сюрпризними, на те вони і подарунки :-)

Заглядайте вечорком, покажу нову сумочку :-)

28 коментарів:

  1. Фірмовий стиль - вийшов стильний! Дуже мені штампик сподобася, а що за фарба якщо не секрет? А переможцю вітання!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. У мене був ще варіант був, що використано архівні скрапові чорнила :) Треба і собі спробувати))))

      Видалити
  3. Я трохи розгубилася)))))) Не могла і уявити, що мої простенькі чохли когось підкорять!)))) Дуже дякую - це ВЕЛИЧЕЗНА доза натхнення!))) Адресу відправила, ще раз дуже дякую, Лариса!!!!!!!) А стиль вдмінний - щиро український))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! Чохли дуже стильні, так що нема чого розгублюватися! Рада знайомству :-)

      Видалити
  4. Клас! Все таке стильне!
    Ми також дещо оновили з бірочками, радість від цього шалена!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Інно! Так, радію, як мала дитина іграшці :-))) А у вас взагалі все по-серйозному! :-)

      Видалити
  5. Оце так підхід, стильно, виважено і просто гарно)) Бажаю щоб твоі фірмові нишивочки стали помітними серед натовпу як відомий фірмові бренди інших виробників))
    Пішла ще раз полюбуюсь подушечками і чекатиму якогось нового цікавого сп від тебе, гадаю в такій творчій голівонці обовязково маэ зявитися щось цікавеньке для нас))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлю!!! А про нові СП... все можливо :-))) хоча найближчим часом - точно ні ... часу катастрофічно невистачає :-(((

      Видалити
  6. Переможці достойні, вітаю!!! :)) /прочитавши про нагородження згадала, що я ж мала пошити подушку і прийняти участь :))) /
    Лариса, дуже удачний варіант фірмового стилю - все так доречно - дуже твоє! Вітаю!!! Тепер все по дорослому - бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
  7. Лариса, как здорово! Поздравляю! Идея с визитками-бирочками очень понравилась!
    Штампик теперь тоже захотелось )))
    Победительницу поздравляю с победой!

    ВідповістиВидалити
  8. Большое спасибо за проведение конкурса. Это всегда новые друзья и море вдохновения и идей. Свою подушку с голубем шила с мыслями об Украине и надеюсь скоро все урегулируется.

    А как мне нравятся вами бирочки и идея использовать штамп на ткани просто великолепная!

    И спасибо девочкам-рукодельницам за поздравления.

    ВідповістиВидалити
  9. Мені дуже подобається і твоє нове лице і всі штучки-стильно, солідно, професійно!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Чудова ідея з вертикальними візитками-бірками ;-) І ще ти так вдало написала про штамп і фарбу для тканини- я якраз думала замовити собі сатинові нашивки - мабуть, дешевше буде замовити іменний штамп -і вигідніше - ним ж і на папері ставити можна....
    А ти десь патентувала назву?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, саме так я і робила на форзаці блокнотика :-)) Яке там патентувала! :-))) Для цього як мінімум треба мати юридичну реєстрацію, купу грошей та 4-6 місяців часу.... (колис дізнавалася, щоб зареєструвати логотип для громадської організації :-)))

      Видалити
  11. Тепер все по справжньому! Як у магазині! Вітаю із наступним кроком у розвитку іміджу - це важливо! Гарні штампики!!! ;-)

    ВідповістиВидалити
  12. Поздравляю! Все эти штампы-печати-визитки красота! Успехов и процветания!:)

    ВідповістиВидалити
  13. Суперові візитівки та штампи! Особливо штамп-автомат - незамінна штука!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксано! Я, насправді, бульше радію поки що резиновому :-))

      Видалити
  14. Лариса, спасибо за чудесную галерею! Мои поздравления победительницам!

    ВідповістиВидалити