вівторок, 15 квітня 2014 р.

Рукодільний сюрприз з минулого

В рамках обміну, влаштованого Оксаною, потрібно було виготовити "щось для зберігання рукодільних запасів у вінтажному стилі". Не впевнена, чи вдався мені той вінтаж, але я чесно старалась :-)

Доки подарунок не дістався власниці, я повинна зберігати інтригу з її ім'ям (а я собі як записала, що відправка після 14 квітня, то так і відправила ... сподіваюсь до свята буде на місці :-)))

Вирішила зробити шкатулку. Чудовий варіант з використанням бобин від скотчу - і відділення окремі є, і часу на це менше затрачається.

на кришці "брошка" з мережива та "камеї"

бобини обтягнуті тканиною та проклеєні фетром зсередини

Шкатулка прекрасно підійде для зберігання дрібних рукодільних запасів - гудзичків, підвісок, бусин, і т.д. Хоча під час фотосесії  в ній прекрасно розмістився мій новий бірюзовий комплект прикрас :-))))




Сподіваюсь власниці ця шкатулочка припаде до душі та стане у нагоді.

А я свій подарунок від Віки на вихідних отримала
Показую лише рукодільну частину (бо було ще чимало матеріалів!!!)
 Це просто ювелірна робота!!!!!! Такого оригінального футляра для ножничок я ще не зустрічала!!!!І так все акуратно виконано!!! За ножнички - окреме спасибі, Віко!!!Особливо зрадів мій чоловік (адже тепер він більше не шукатиме свої манікюрні ножнички серед моєї вишивки :-))))))
Крім усього іншого, в посилочці було ще прекрасне дзеркальце, яке я сподіваюсь в швидкому часі оформити та показати :-)))
Дякую Вікусі за подарунки, а Оксанці за організацію такого чудового обміну!!!!!!!

Як ваша підготовка до Паски???
Не повірите - я плету вовняні носки :-))))) Правда-правда! А от "для чого"... розкажу згодом :-)

Ой, мало не забула :-) Зі своєю шкатулочкою прямую в Лізин Креатив

44 коментарі:

  1. Ох, і видумщиця! Цікава шкатулка! Мереживо оригінальне :-)
    Ну, і в тебе подарунок нівроку - класно! ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Невимовно красиво, стильно і оригінально!!! Одним словом, Ларисо, ти мене вразила! :))) ніколи нічого подібного не бачила...
    Також вітаю з чудовим подарунком!!! Мені теж дуже сподобався вишуканий романтичний комплект від Віки! :))) Дякую за участь в проекті!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксанко!!! Дивно, що не бачила... я вже давно хотіла таку шкатулку спробувати зробити. а тут і нагода трапилася :-)

      Видалити
  3. А як вони там тримаються? Збираю такі ж бобіни (в хозяйстві все стане в пригоді)))), а куди пристроїти ще не придумала)

    ВідповістиВидалити
  4. ух ты, ух ты как симпатишно получилось! )))) Так интересно было вовнутрь заглянуть )) И внутри тоже интересно получилось)
    Ларис, придумала же?! такой конфигурации еще не видела ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Таня! На самом деле я давно такие видела в сети, и все хотелось сделать, вот и случай подвернулся :-))) Скажу по секрету внешнее оформление шкатулки придумывала исходя из оформление самих бобин :-)) То есть, сначала были бобины, а потом уже - шкатулка :-)))

      Видалити
  5. Слухай - ну просто наповал!!! Тепер всі бобіни зберігати буду!!!! :) І правда - як "прикрутила" ?!
    А подарунок - обожнюю такі ножички всілякі - поки собі не придбала - теж манікюрні тягала)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віко! Термоклей може все! :-))))) А бобіни зберігай, бо трапляються вони не так уже й часто, а використовуются одразу по декілька :-)

      Видалити
  6. Гарно вийшло! Так гарно поєднується натуральна тканина та синій колір!!! А брошка дуже миле доповнення до самої коробочки

    ВідповістиВидалити
  7. Ларис, так оригінально ти придумала!!! Чудова коробочка!!!! Кольрова гамма відпадна!!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже класна задумка!Вийшла чудова шкатулочка!

    ВідповістиВидалити
  9. Не знаю чи там вінтажне, але гарне то на 100%. І колір дуже гарний, і ідея з відділами - геніальна (може тебе треба в книгу рекордів гінесу чи там ще яку?!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валю! Насмішила про книгу рекордів :-)))) Тим паче ми тут нещодавно в неї мітили з університетом (чекоємо рішення :-))))))

      Видалити
  10. Лариса, очень красиво! Спасибо за идею с брошкой. А то камеи лежат не знаю как их использовать....
    Поздравляю с замечательными подарочками!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Инна, спасибо! Вот и у меня так лежали, а тут вдруг придумала, как пристроить :-)

      Видалити
  11. Очень круто! Подобное вижу первый раз! Очень милая вещица, и цветосочетание радует глаз!

    ВідповістиВидалити
  12. Лариса,какая необычная шкатулочка!!! Очень красивая!!!
    поздравляю с получением своего подарочка!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Привіт, так. дійсно, я відразу і не допетрала, з чого то і для чого:) Цікава штукенція, і дуже гарна! Тобі теж пощастило з подарунком! А ти так змерзла, що плетеш шкарпетки?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! А шкарпетки - но знову Бонкин проект :-))) Щойно закінчила :-) Сподіваюсь фото не буду півроку чекати :-)))

      Видалити
  14. Вот это да!!!Действительно винтажно! Поразило направление работы твоего мозга!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля! Я очень переживала по поводу соответствия стиля :-) Ты меня успокоила!

      Видалити
  15. Ларочка, невероятно оригинальная и красивая шкзатулка)

    ВідповістиВидалити
  16. Щось таке дивовижне ти вигадала цього разу! Нереальна краса , і до того ж так майстерно виконано!

    ВідповістиВидалити
  17. Лариса, замечательная и оригинальная идея! Интересное решение!
    Поздравляю с подарочком от Вики!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Василинко! Я зовсім не претендую на оригінальність :-)

      Видалити
    2. Чому? На мій погляд - дуже:)

      Видалити
    3. Чесно признаюсь, що ідею взяла в мережі :-))) Проте, дякую!!!

      Видалити
  18. Яка краса, який стиль, яка ідея! Бравісімо!!!!

    ВідповістиВидалити
  19. Лариса, шикарная шкатулка-книжечка получилась!... Идея с пустыми бобинами из-под скотча - классная идея!

    Встречный подарок такой трогательный и сказочно-рукодельный, а ножнички чудо чудное, наверное, золотошвейки такими работали...

    Знаю, Лариса, что ты с их помощью волшебные вещи сотворишь!

    ВідповістиВидалити
  20. какая интересная идея ,возьму на заметку!

    ВідповістиВидалити
  21. Ця краса тепер прикрашає мій туалетний стіл!))))) Неймовірно красива вінтажна шкатулка!!!!!!!!!!
    Ларисонька, дуже-дуже дякую за чудові подарунки!!!! Мені так пощастило!:))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галю, мені дуже приємно, що тобі сподобалось! Нехай вірно служить!!! :-)

      Видалити