неділю, 13 квітня 2014 р.

СП "Рушничок до Паски" - звіт номер передостанній

З вербною неділею!!!!!
Залишився лише тиждень до Паски і наші приготування у розпалі.
Сьогодні ми звітуємося востаннє перед головним "показом" :-)))

Наступної неділі (а може й в понеділок :-))) я опублікую пост-галерею нашого СП. Ми вже усі зможемо зробити фото наших серветок/рушничків на святкових корзинках, з пасочками та крашанками :-)
А поки що - результати на сьогодні:

1. Оксана (LadyEva) - початокзвіт №1звіт №2, звіт №3-4
2. Юля (Юлия Мусик) - початокзвіт №1звіт №2,звіт №3
3. 
Інна (Grinna) - початокзвіт №1звіт №2звіт №3, звіт №4
4. Мій - початокзвіт №1звіт №2звіт №3
5. Лариса (Lara_magician) - початокзвіт №1-2звіт №3
6. Валентина - початокзвіт №1-2, звіт №3-4
7. Юля - початокзвіт №1звіт №2
8. Вікторія Юрченко - початок, звіт №1
9. Юля (Юльона) - початокзвіт №1-2, звіт №3-4
10. Виктория - початокзвіт №1, звіт №2-4
11. Лариса (PanfiLora) - початокзвіт №1-2
12. Олена (Веселкова Чаклунка) - початок, звіт№1звіт №2, звіт №3-4

Основне зображення на моїй серветці вже практично готове, залишилось текст вишити і оформити.

А далі - трішки сьогоднішнього "рибного дня" :-))
Справа у тому, що ми з відомою вже вам з моїх публікацій Ганною влаштували собі сьогодні кулінарну забаву :-) накупили риби та всіляких морепродуктів і знущались над ними :-)))
Насправді, ми просто готували, але душа фотографа не змогла пройти повз гарного кадру (і я заодно вирішила випробувати свій новий фон, люб'язно зроблений чоловіком та татом :-)))
Отож, бажаю приємного перегляду :-)
 Спочатку був салат з морепродуктів. Рецепт брала тут. Робила не зовсім суворо дотримуючись дозування... Проте, як на мене, мідії там були зайві... краще б яблучко :-)))

Вітаміни типу цибуля/огірок/салат/помідор/перець/редиска упустимо і перейдемо одразу до головного блюда - запеченої риби!

Ось де справдився вислів "пальчики оближеш!" :-))) я й справді поки викладала рибку на блюдце саме цим і займалась :-))))

І повне збочення ...
Фотографія з розряду "В нашого керівника хору навіть риба рот правильно відкриває" :-))))

А ще я скористалась наявністю людського фотоапарата та фотографа в своїй господі та відфотографувала кілька нових робіт... так що чекайте мене завтра знову :-)


26 коментарів:

  1. мм, яка ж смакота!! Я дууууже полюбляю рибку).
    Фотографії зачаровують!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Інно! Я от рибку якось не дуже, але від цієї пальчики облизувала :-)

      Видалити
  2. Дуже гарний мені твій рушничок...буде!;-)
    Морепродуктів не їм,бо не люблю їх чомусь,а рибу запікаю тільки скумбрію)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людо! Я от раніше теж якось не дуже їх жалувала, але останнім часом просто обожнюю тушковані мідії і мариновані кальмари та креветки :-))) А риба для мене ідеальна - хек (наявність костомашок у всіх інших зменшують для мене смак риби :-)))

      Видалити
  3. М-м-м..... Які смачні фото... А рушничок і дійсно зачаровуэ, уявляю які то у нас будуть кошики особливі з такою красою))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлю! Ага, кошики просто зобов'язані бути прекрасними :-)

      Видалити
  4. Рыбка-певица - круто)) В который раз поражаюсь той красоте, которая выходит из-под твоей иголочки!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо, Оля! А над рыбкой пришлось попотеть :-) Она все норовила ротик свой прикрыть (слишком воспитанная барышня оказалась :-)))))

    ВідповістиВидалити
  6. Ларисо, серветка чудова! Кольори такі яскраві, дуже гарно на такого кольору тканині виглядають і пасочка, і яєчка!
    Делікатеси твої ... Так не можна... Може в людей дієта, а ти... Риба виглядає жуть як смачно.
    П.С. Фони твої дощечкові дуже стильні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валю!!!! А в мене якраз дуже дієтичні страви :-)) Нічого смаженого, копченого :-))) Фон мені теж дуже подобається... шкода тільки що не великий (дошки ширшої не було :-)))

      Видалити
    2. Я думаю, дошку можна пошукати :)
      Ларисо, тут мій останній звіт http://www.makestitch.com/2014/04/done.html.
      Дякую :))))))))))))))))

      Видалити
  7. Лариса, до чего трогательные рыбки)))) И как здорово хороший фотоаппарат подчёркивает красоту и аккуратность твоих работ, и вышивальных и кулинарных!

    ВідповістиВидалити
  8. Чудові кольори на серветці - яскраві, весняні та святкові!
    А ми із-за чоловіка, їмо тільки хек. Йому в дитинстві кістка застрягла, то він трохи вередливий до наявності кісточок в рибі.

    ВідповістиВидалити
  9. Прикольно!!! Я рибоман :) Тепер напускавшись слинки пошлю чоловіка в супермаркет)))
    А вишивка така яскрава на фоні льону!!! Дуже подобається!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! сама не очікувал атакого ефекту від вишивки :-) А чоловік, як? послався? :-)))))

      Видалити
  10. Фото страв для журналу робили? Признавайся!
    Вже цікаво подивитися на кінцевий результат рушничка... А взагалі - молодці, дівчата - ніби, недавно оголошували СП, а вже фініш...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ні, для себе :-)) І для вас, звичайно :-) Дякую, Алінко! такі проекти дуже допомагають зорганізуватись!

      Видалити
  11. Здорово, Лариса, волшебный рушник получился, на суровом льне вообще великолепно вышивка смотрится!

    Мама моя очень много вышивала на бортовке и на таком льне, но шила она поверх нашивной канвы, которая потом выдергивалась...
    А ты вообще супер-вышивальщица - шить по счету - это круто!

    Девчонки - участницы проекта, тоже большие молодцы, осилить немаленькую работу за такой, прямо скажем, маленький временной период - это дорогой похвалы стОит!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля!!! Если ен неоднородный, я тоже использую накладную канву. А здесь очень хороший попался, равномерный более-менее, вот мне так и быстрее (не надо канву пришивать, а потом дергать :-)))) По этому же поводу у меня любовь и к полотну холщевому :-)

      Видалити
  12. Рушничок дуже гарний ! Такі чудові кольори !
    А рибка...ммм...смакота і краса !

    ВідповістиВидалити
  13. Буду проситися тепер ще раз у гості:) Візьміть мене в кумпанію... Я дуже товариська:) Я вмію гарно їсти, пити, можу навіть підспівувати:) Чекатиму запрошення :))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та приїзди! Правда ми тепер на шашлички перекваліфіковуємося після свят :-)))

      Видалити
  14. Лариса! Мой отчетик тут - http://yuliyasushko.blogspot.ru/2014/04/blog-post_20.html

    ВідповістиВидалити