суботу, 26 квітня 2014 р.

Кури-яйця і знову про кухню :-)

Для початку покажу обіцяні два кутки нашої кухні :-)) Початок ви вже бачили давно.
А зараз наш обідній куточок:
Фото слабенькі... (кухонні кольори просто замучили фотоапарат :-))) та і темнувато там :-(()
Старенький м'який куточок ми власноруч з чоловіком обтягнули червоним шкірозамінником, якого вистачило і на новенькі табуретки. Стіл поки що старенький, радянський лакований, тому пошила на нього скатертину нашвидкоруч. Білий прямокутник - дешева клейончата скатертина, по периметру обшила червоним габардином, формуючи складки. По низу оброблено бейкою в клітинку. Радянська розкладна стіл-тумба слугує мені робочим столом під час шиття.
Наша пасхальна композиція ближче:
Курочка та півник пошилися після Оленкиного СП,

  Курочку Рябу ви вже мали змогу роздивитися у всій красі :-). Пошила ще кілька клітинчатих яєчок.


А ще виникла в мене ідея-фікс - зробити вишиті писанки...

Встигла лише дві. На кольоровій тестувала викрійку :-))) Червоно-біла вже більш схожа на яйце :-)) Планую наступного року поповнити колекцію.

І ще один закуток моєї кухні - мийка біля вікна :-)
 А на вікні - нові занавісочки :-)) Зимою у нас висить новорічна шторка, а от на весну-літо вирішила пошити щось таке домашнє, сільське майже :-) Чудом натрапила на клітинчатий котон  на нашому ринку :-)) Тепер шкодую, що мало придбала :-))

Нижні занавісочки подвійні, підшиті білим габардином (аби не просвілювались :-))
Верхня шторка з невеличким декором:
Потрібно ще показати вам свій новий фартух, але попередньо не завадило б попрати :-))) Бо він активно брав участь у передсвятковій підготовці :-))

А ще ми з Мариком пекли печеньки
 Це лише кілька, які уціліли до фотографування :-)) Чим я тільки їх не малювала! :-)) Від зубочистки до чоловікового художнього тоненького пензля :-)))

 Все рівно, ще практикуватись та практикуватись! :-)))
А от сестричка моя вразила всю родину новим талантом! Зробила неймовірні шкрябанки (ми 25 років не знали, що вона вміє так малювати! :-))))

Спочатку яйце варилось у цибулинні, а потім наносився малюнок та видряпувався голочкою.
А це моє улюблене:


Свята пройшли дуже активно (якщо незважати на наші загальносімейні соплі :-)))) майже щодня ходили/приймали гостей, відвідали практично всіх хрещеників... тому я так рідко коментувала ваші публікації :-( проте переглядала по можливості все :-)

Сподіваюсь, тепер з'являтимусь частіше. Вже трішки накопичилось непоказаних робіт :-)

А як пройшли ваші свята???

37 коментарів:

  1. Можна видихати))) Це я про себе) Бо як сіла дивится фотографії, то від захоплення тільки рота роззявила)))

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова і дуже тепла кухня і неймовірні поробки!

    ВідповістиВидалити
  3. Якже у Вас на кухні затишно! А мийка біля віконечка може розбавити рутинне миття посуди)).
    Молодці, що стільки краси зробили всією родиною до свят, немає нічого кращого за власноруч зроблені писанки та великодні прикраси!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Інно! Так, надзвичайно допомагає під час миття посуду споглядання весняних пейзажів за вікном :-)

      Видалити
  4. Мої свята пройшли у домашньому колі, тепло як завжди.
    І тримай мій ВЕЛИЧЕЗНИЙ захват від твоєї кухні - білий і червоний, клітинка і горошок - все так дуже-дуже святково. Динамічно. :) І асоціативно здається (тільки не смійся), що все накрохмалене і пахне як випране і принесене з морозу - хрустить і чудово пахне! Знаєш це відчуття? Так от від твоєї кухні так само - відчуття свята і піднесенння! Коли дивлюсь на фото, мені здається чую гарну, дуже святкову музику. А всі деталькі просто чудові, милі - роздивлялась із задоволенням! Ларис - ти величезна молодець!!! І такий неймовірний декор підготувала і всіх хрещеників відвідала, і... :)
    Встигай так все прекрасно і далі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко!!! Дуже приємно від твоїх слів! Рада, що моя кухня викликає такі приємні асоціації не лише в мене :-))

      Видалити
  5. Лариса, кухня преображается на глазах))) А мойка у окна - это несбыточная мечта почти всех городских жительниц, которой я и являюсь! За созерцанием природы, такое не благодарное дело как мытьё посуды, пролетает не заметно. Мечта - мечта!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, Маша, я эту мойку у окна у мужа доооолго выпрашивала :-)) Даже пришлось немножко теплом на кухне пожертвовать (но это не страшно - ведь там постоянно что-то варится/жарится, так что температура как раз нормальная :-))

      Видалити
  6. Ларисонька, я у захваті від твоєї чудової кухні!!!! Ти справжній дизайнер!))))Так все продумано- інтер*єр, кольори. Неймовірно красивий Великодній декор! А ще здивували вишиті писанки - як ти їх робиш? спочатку викройку, а потім - вишивку?
    А печеньки так розфарбувати міг тільки справжній художник)
    Лариса, ще раз щиро дякую за чудові подарунки! Неймовірно чудову шкатулочку і вінтажні прикраси!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Галино! щодо писанок: я малювала на тканині контури викрійки, а потім заповнювала їх вишивкою і тоді вже вирізала і зшивала...До художника мені ще о-го-го :-)))

      Видалити
    2. ага, зрозуміла щодо писанок. А щодо художника - не скромничай) так воно і є!

      Видалити
  7. очень красиво у тебя, Ларисочка!!! и так просторно!!!
    а мне мой красно-черно-белый вариант надоел, представляешь? наверное, настроение и так "бодрое", хочется мягкости дома... так что мы меняем все на бежевый и ecru (очень мне нра название этого цвета в ДМС) :) сейчас очередь за прихваточками и ланчматами, а то они у меня тоже красно-белые.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко! На ніжність потягнуло??? :-)))))) Здивувала! :-) Чекатиму новин з твоєї кухні!

      Видалити
    2. ой, Ларис, я думаю, это стресс последних новостей... красного не хочется...

      Видалити
  8. Ларисочко, в тебе дуже гарна і затишна кухня!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлю! Я тепер на кухні практично весь час проводжу :-)))

      Видалити
  9. Лариса, красота-то какая! Уютненько у вас! Все с интересем разглядывала! Умничка!

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже гарна кухонька! І занавісочки мені дуже сподобалися!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ганно! Боялась, що вини швидко мурзатимуться біля мийки, проте - тримаються :-))))

      Видалити
  11. АААА!!! Уф! Красотени сколькоооо!!! Уютище!!!Мойка под окном!!! Мечта просто! Какие вы молодцы ;-)
    Вышитые яйца ммм - я в том году пыталась...пока никак :) А утебя так здорово получилось!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віко! Я теж ще над тими вишитими яйцями планую попрацювати для вдосконалення :-)

      Видалити
  12. надзвичайна стаття- фото-звіт! кухня і святковий декор - просто захват! у мене теж є шматочок такої "клітинки" - люблю ще з дитинства)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, ця клітинка, наче родом з дитинства :-) У мене такі сукні були колись (і не одна :-)))

      Видалити
  13. Ох і класно, Ларисо! Все сподобалось :). Така маленька, але така сімейна і затишна. Про колір вже всі сказали, тож скажу про стіл-книжку: яке ж то щастя, і місця і багато, і склав, і знову місця багато, тільки вже вільного :) Про мийку біля вікна - даааа, мала я теж колись таке щастя... З вікна видно було 4х поверхівку, там китайські дитята на балконі гралися, поки наші у дворі все на дибки ставили. Бідні діти були, балконні...
    Тепер у мене в кухні темно, як то кажуть ніщо не відволікає від процесу :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валю! Ну, дя наших українських мірок не така вже й маленька (мені вся родина заздрить :-)))). А стіл таки вигідна штука (я його кілька років шукала, щоб саме 80-х років - там ще й тумбочки є з боків - одразу добро поскладати можна :-))), бо в теперішніх уже такого щастя нема)

      Видалити
  14. Так затишно і гарно в тебе, Лариса - ніби в гостях побувала :) Шторки, писанки, курочки - все дуже сподобалось. І сестричка в тебе - молодець, такі гарні шкрябанки, аж самій захотілось спробувати таку техніку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталю! Заходь ще :-)) А шкрябанки спробуй обов'язково! Впевнена, у тебе вони вдадуться неймовірно красиві!

      Видалити
  15. Лариса, здорово!

    Я очень люблю советские столы за прочность.

    Я их все перекрасила в белый цвет, масляная краска замечательно ложиться даже на полировку, только делала я несколько слоев с хорошим просыханием.

    Преимущество для меня очевидное - стало гораздо светлее в кухне и на белый фон прекрасно лег яркий декор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я бы тоже давно перекрасила, но стол мы одолжили у свекрови :-))) уже 7 лет пользуемся, но все же - не свой собственный :-)) Вот как раз на очереди приобретение стола, но так как я дама "балованная" :-) то мне очень сложно угодить :-)))
      Спасибо, Оль!

      Видалити
  16. Ларисо, кухня пречудова!
    Великодня композиція зачарувала! Дуже кантрі, ага! Яйця вишиті, яйця фарбовані, яйця писані... ні, шкрябані! ...
    А печиво! Молодці ви з Мариком!
    З Святом!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! Ага, яєць в цьому році хоч відбавляй :-)))) А Марик носив мені формочки і просив: "А зроби ще мені метелика, а зроби ще мені зайчика, а ще дятла...." :-))))

      Видалити
  17. Лариса,очень красивая и необычная кухня,мне так понравилось,что все в одних цветах-и скатерть, и шторки, и баночки, и украшения!Здорово так!
    Благодарю за участие в апрельской галерее проекта "Уютный дом"

    ВідповістиВидалити
  18. Кухня справжньої майстрині! Лариса все чудово! Було дуже цікаво роздивлятися детальки.

    ВідповістиВидалити