пʼятницю, 4 квітня 2014 р.

Подарунок для фотографа

Привіт-привіт!
Сьогодні нарешті отримала фотографії і спішу показати вам :-)) 
Насправді це був подарунок для дівчини,яку ви знаєте з наших кількох спільних проектів. Вона останнім часом серйозно захопилась фотографуванням, от я і вирішила виготовити таку штукенцію на об'єктив аби привертати увагу діток під час фотографування
Ідея не нова, таких повно в мережі... але мені захотілося саме таких іграшкових звірят :-) Знайшла кілька викрійок, вибрала найцікавіші... Пам'ятаєте мою "Расчлененку"? Оце вони! :-))


Жабка якнайкраще підійшла для такої справи. Мишеня довелося трішки змінити (спростити задні лапки, аби гарно трималось в загальній композиції). Подібне мишеня я шила Марику, пам'ятаєте? От тільки ще не показала вам, бо все забуваю одежину якусь справити :-)) Не гоже ж тут, в блозі, неодягненим позувати  :-)))) 

Ворона (чи то пак - Ворон!) - мій улюблений :-))) Над ним я найбільше чаклувала..... починаючи від пошуків тканини, до нитття до чоловіка "ну зроби йому окуляриииии" :-))) І таки зробив! Капелюх теж кілька раз перешивала, доки добилася того, чого хотілось :-) Зате тепер - задоволена. Достойний птИц!:-)))

звірята пришиті до основи на резинці, та зчіплені між собою за лапи/крила


Думаю, таку цяцьку можна використовувати і під час дорослих фотосесій - настрій гарантовано :-)))




відправлю звірят до Лізи в галерею :-)
а також заглянемо в Рукодільне Кафе


А я знову нагадую, що в неділю - звіт по СП "Рушничок до Паски".
До зустрічі!


32 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Дякую, Оксано! Справді позитивні :-) Мої хлоп'ята навіть подумували собі залишити :-)

      Видалити
  2. Іграшки - чудові! Й фото гарні, яскраві! Я не фахівець у фото справі, але як бачу такі фото, дуже хочу наічитись, заздрю.. по-гарному заздрю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікторія! Я теж дуже хочу так навчитись :-) І ще, для початку - такий фотоапарат :-)))

      Видалити
  3. Ларисочка, как же мне нра!!!!!! Персонажи харизматичные и очень милые :) Браво!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Здорово!!! И правда настроение гарантировано!!

    ВідповістиВидалити
  5. От это да! С такими помощниками трудно сделать плохие фотоснимки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Спасибо, Оль! Жаль, на мой объектив-чик/чонок :-)) такие не поместятся :-))

      Видалити
  6. Супер! А я от нічого подібного раніше не зустрічала, така класна ідея))

    ВідповістиВидалити
  7. Класна ідея і суперове виконання!!! Мені напевно теж таку штуку треба для фотіка))) а то манюню нереально сфоткати))

    ВідповістиВидалити
  8. Прикольно! Ярко, позитивно! Супер!

    ВідповістиВидалити
  9. Відповіді
    1. Дякую! Вони повеселили всіх навколо, доки сфотографувались :-)))

      Видалити
  10. Ну ты и фантазерка - позитивная компания! ;-)

    ВідповістиВидалити
  11. Круто! Тепер достойний не тільки птИц, але й фотограф, та й ви молодці - наокулярили:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі! Та ті окуляри так весело робились :-)))) там ще одні пробні були - сніговикові дістались :-)))

      Видалити
  12. Игрушечная идея на объектив хороша и, кстати, Лариса, я от тебя ее впервые услышала и очень порадовалась, впрочем, как и исполнению - и детки и взрослые теперь не будут, мучаясь, выдавливать из себя улыбку!...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля! Да, я без улыбки на этих зверюшек смотреть не могу :-))

      Видалити
  13. Это просто гениальное изобретение! Спасибо за участие в проекте Рукодельное кафе!

    ВідповістиВидалити
  14. Вот это супер-идея! Спасибо, что показали игрушки в флисовой галерее!

    ВідповістиВидалити