четвер, 10 квітня 2014 р.

Капітошка

Капітошка я малий, 
Мені всі - друзі, я такий!
 І пісенька моя дзвінка,
І пісенька моя дзвінка,
Як голос у струмка...
 Я хі-хі-хі-хі-хі!
Я ха-ха-ха-ха-ха!
Зі мною друзям втіха!
 Я так, буває, розсміюсь,
Що лоскотно від сміху :-)

Я кап-кап-кап-кап-кап, я буль-буль-буль-буль-буль
В долоньки плесну трішки
І вже танцюють по землі 
Мої босенькі ніжки.

Іграшка, що може слугувати розвиваючою та водночас прорізувачем.  Основна кулька з пінопласту та дерев'яні бусини, обв'язані гачком. Має також дерев'яне кільце, за яке можна чіпляти до каляски або дуже смачно гризти :-))

Перш, ніж потрапити до свого нового власника - Аніного синочка Дані, Капітошка  зі знанням справи проінспектував усе моє господарство :-)  А потім з чистою совістю відправився у дорогу


Дощику, мій братику, хмарку дай малу.
А у тебе, райдуго, радості візьму.
День - веселий дядечко в золотім брилі,
Щиро посміхається і тобі, й мені :-)

Парасольки-зонтики закривати час.
Зразу після дощика Я прийду до вас! :-)


Прослушать или скачать Капитошка Я малий бесплатно на Простоплеер
А ми поки що до Лізи :-)

17 коментарів:

  1. :) класний хлопчина!!! Точна назва, Капітошка... Щасливої дороги йому!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валю! Поблукав він трохи, бідолаха, але таки дістався до хазяїна :-))))

      Видалити
  2. Даня його вже теж проінспектував) Сподобалася придумка з кільцем, коли вісить, то ніби заглядає своїми очиськами)))) І кульки-намистинки так зручно вмощуються в долоньку)
    Я в захваті від такої ювелірної роботи. Яким ти крючком його вив'язала? Ти всі пальці мабуть сколола від тої роботи.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аню! Гачок, здається №1... купувала в магазині найменший з наявних :-)) а пальці мої більше боятся гостренької голочки (я не можу вишивати товстими та затупленими голками для ручної роботи :-) от і доводиться інколи страждати :-)))

      Видалити
  3. Клас-клас-клас, який позитивчик для малюка)) Ларисо, лови мій "рушничок")) Дуже дякую за копнячок))
    http://yatchuk.blogspot.com/2014/04/blog-post_13.html

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за пісеньку !!!!;-) Гарненький вийшов - як справжній!!! )))))

    ВідповістиВидалити
  5. Супер! Мій улюблений мульт:) Дякую за настрій.

    ВідповістиВидалити