пʼятницю, 10 січня 2014 р.

Сніговико-манія

Знаєте таку? Ні? А я знаю :-) Вона виявляє себе в маніакальній любові до сніговиків усіх видів та форм :-)
Це я до того що в останні дні перед Новим роком я таки знайшла в собі сили пошити ще декілька сніговиків для декору... адже майже всі минулорічні роздаровані :-)
Цього разу теж кілька подарувала навіть не встигнувши сфотографувати, а дома залишила кілька улюблених.
Снігова баба (може навіть жіночка :-))) в рожевій гороховій хустинці

та два мужчини


Про сніговичка в шапці-вушанці я давно мріяла. Нарешті реалізувала своє бажання. Насправді шапку шила, напевно, довше, ніж самого сніговика :-)))

А наступний - трішки гібрид сніговика з гномом :-)) Я досі не можу вирішити, кому ж більше перевагу надаю - сніговикам чи гномам :-)))




16 коментарів:

  1. Які ж вони суперові, особливо у вушанці))

    ВідповістиВидалити
  2. Лариса, шикарные снеговики вышли! Снежная баба такая кокетка зимняя, а в шапке-ушанке, думаю, самый обворожительный. Может от того, что напоминает детство у бабушки?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вот-вот! У нас дедушка на снеговика всегда свою шапку поначалу одевал :-)) Спасибо, Оля!

      Видалити
  3. У вушанці такий стильний мужчинка)))

    ВідповістиВидалити
  4. Лариса, в шапке-ушанке наш Снеговик! Классный такой, уши уж точно не отморозит!... Шикарная мания у тебя получилась, вот умеешь ты, Лариса, народ заманить да и потешить душевно!

    Вся компания снегобабско-мущинская хороша!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оль! Так мне он понравился, что хочу еще парочку таких (шапки то шить научилась, что зря? :-))))

      Видалити
  5. Бачу,що всі закохалися))) у сніговичка в ушанці...я -теж!)))Дуже класний!Хоча,в капелюсі сніговичок і "рожева баба"))) теж дуже класні!

    ВідповістиВидалити
  6. А мені жіночка до вподоби! Товариш у вушанці просто не мій тип :)
    Добре коли є така манія.

    ВідповістиВидалити
  7. вони такі класні всі! :)

    ВідповістиВидалити
  8. Все замечательные , но шапке-ушанке ,это ж просто красавец парень!

    ВідповістиВидалити
  9. Прикольные все! В зеленой шляпке больше всех глянулся) Спасибо за участие в галерее!

    ВідповістиВидалити