пʼятницю, 10 січня 2014 р.

подарунки...

Як я і передбачала, всі три різдвяні дні я не мала часу навіть відкрити нетбук :-))) Першого дня у бабусі зібралася уся наша велика родина а ввечері ми традиційно ходили колядувати. Наступного дня - похід до другої бабусі та знову колядування. Третього дня трішки відіспалась та поїхали з хором до нашого кума, який служить в храмі поблизу м. Рівного, на вечір колядок. Я старанно намагалась не звертати уваги на відсутність снігу та отримувати задоволення від святкування :-))
І сьогодні хочу подякувати дівчатам, які доклали руку до створення мого святкового настрою.
Першим я отримала подарунок від Олі, ще задовго до НР.
Оля функціонально прикрасила мою кухню :-)

Дощечки вже активно використовувались під час підготовки до свят :-)

Також до нас прибуло кілька святкових листівок від Ані, Юлі, Інни та Алінки

А ще до мене дісталась якраз перед святом карамелька від Світлани

Пора вже, напевно, знову за книжечку розвиваючу братись :-))


Дівчатка, дякую вам дуже, адже кожен конвертик чи пакуночок піднімав мені святковий настрій до найвищої позначки та допомагав справитися з хандрою і хворобою! Нехай у вашому житті завжди будуть присутні приємні сюрпризи!!!!


6 коментарів:

  1. Ого, скільки приємних подарунків!!!)Вітаю)
    Твою лисівочку я теж отримала!дякую)))

    ВідповістиВидалити
  2. Сколько приятностей!!! Поздравляю!

    ВідповістиВидалити
  3. Сколько всего !!!
    А какие досточки красивые-даже пользоваться жалко такими )))

    ВідповістиВидалити
  4. Лариса, с приятными вещичками, вещами и вещищами, которые так нас радуют в жизни!

    Не болей, и пусть будут здоровы твои близкие!

    ВідповістиВидалити
  5. Гарні подарунки,вітаю! Й дуже дякую за листівку!На жаль,я не встигла тобі відправити листівочку,бо після тієї лікарні була якась заморочена...

    ВідповістиВидалити