суботу, 11 січня 2014 р.

Хатинка, печиво та трішки декору

Цього року я, традиційно пекла різдвяне імбирне печиво



А ще, таки ризикнула та зробила будиночок
 Такий він трішки кривобоко-косолапий... тому що маю ж дурну звичку, спочатку робити, а потім думати :-))) От і цього разу спочатку робила, а потім думала, що можна ж було в неті підглянути трішки :-))
 Кольорові солодощі для прикрашання привезені з Литви. Не зважаючи на значну недосконалість будиночку Марик його ЗАМКОМ величає :-))

А тепер покажу ще трішки декору цьогорічного.
На кухні традиційна шторка, декоративні "прихватки" :-)), вдало пристосований Олін годинник та імпровізоване покуття... В нас навіть дідух бів з літа заготовлений, але в ньому моль завелась :-((((
Такі чудові баранці щоріздва пече моя бабуся (раніше пекла лише до церкви та один собі, а тепер - по одному в кожну нашу хату - повиростали, роз'їхались :-)))

За вікном у залі в нас хоч трішки "сніг випав" :-))))


А коридорне вікно ввечері взагалі на казкове перетворюється. Там теж полінце вкрилося снігом, поселились сніговички та навіть прибрана ялинка :-) а ще запалюються зірочки.

Ще трішки коридорного декору
Ну, і перейдемо до головної винуватиці свята - ялинки
Ялинка вся практично в рукодільних прикрасах, більшість з яких, подаровані вами :-))
Сніговик, який засвітився вже не на одній фотографії - придбаний у Литві. а Дід Мороз - в процесі облагородження (колись був китайський, страшненький, а зараз я над ним працюю :-)) покажу вже деталі, напевно, наступного року)

26 коментарів:

  1. Оце так декор, такий настрій святковий задаэ! А сніговичків і злічити не можна, по всій хаті розбіглись)) Дуже гарно, просто казково і будиночок справді на смачний замок схожий))
    Ох, я вже вся у мріях як свого майбутнього будиночка буду прикрашати, а поки старанно заготовлюю декор))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлю! Насправді тих сніговичків мені замало :-)) наступного року планую ще :-) А на будиночок я вже теж планів маю трішки до наступного року :-) Чекатиму на твій шедевр!

      Видалити
  2. И когда Вы только все успеваете? Как все красиво, аккуратно! Какая Вы умничка! Читаю Ваш блог с большим удовольствием и каждый раз восхищаюсь теплотой, душевностью. Спасибо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое, Анастасия! Как и все, я на самом деле, очень много не успеваю :-))))

      Видалити
  3. О, какие красивые были праздники! Печенье как из зарубежного журнала!

    ВідповістиВидалити
  4. Супер! Печіво і будиночок взагалі казкові, у мене не виходить так гарно прикрасити))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Інно! Та яке там гарно! Впевнена, в тебе теж добре виходить!!!

      Видалити
  5. А сніговичків вже "наліпила" цілу кучку)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То за кілька років зібралось... а скільки я вже їх роздарила!!!!! :-)))

      Видалити
  6. Я люблю роздивлятися такі фото - як у когось свято влаштоване))) - схоже відчуття було у дитинстві, коли ввечері ідеш сніжною вулицею і зазираєш у віконця квартир - у кого як ялинка світиться))))) А у вас свято гарно облаштоване! Особисто мені найбільше сподобалася фотографія, де ви з чоловіком такі юні! ;-)
    Замок, кажеш, спекла? Класно! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я коли те фото розміщувала, якраз подумала, чи хтось нас впізнає :-))) Діти навіть тата не впізнають на тих фото :-) Я й досі люблю розглядати, як люди прикрашають ялинки та будівлі :-)

      Видалити
  7. Я теж купилася на те фото) і люблю зазирати у вікна))) хочу в гості!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та приїжджай, ми тебе до хати приймемо, нащо ж у вікна заглядати :-))

      Видалити
    2. Вельми вдячна!) Мабуть приїду)

      Видалити
  8. Охохо, класно!!!! Стільки детальок, і полінце з ялинкою, і сніговички, і все-все, і фото :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Забула про замок сказати - виглядає як справжній, попрактикуєшся декілька років і будеш майстром, хоча мені і так дуже подобається!!!

      Видалити
    2. Дякую, Валю! Ну, до замку нам ще далеко :-)) Але основні помилки сподіваюсь наступного року виправити :-))

      Видалити
  9. Як затишно ві зустрічали Новий рік!
    Лариса, приєднуй свою красуню до гарелеї у мене і Яни "Моя рукодельная ёлочка" http://tassyav.blogspot.com/2014/05/2015.html

    ВідповістиВидалити
  10. Лариса, ну до чего же красиво!!!
    Спасибо за участие!

    ВідповістиВидалити