понеділок, 6 січня 2014 р.

Різдвяний декор

Завтра ми зберемося своєю величезною родиною у бабусі... а сьогодні, доки вариться кутя, поділюся ще трішки власним святковим декором.
По-перше, я мріяла про новорічний ліхтар... тихо так мріяла, нікому цього не озвучуючи.... навіть запланувала собі до наступного року його придбати :-) І ось! моя кума мені його подарувала!!! Мало того, ще й якось умудрилась прямо під моїм носом придбати його в Литві (під час нашої фестивальної поїздки) та зберегди інтригу до свят :-))
Чудовий дерев'яний засклений ліхтарик з моїми улюбленими сніговиками та ялинками. А головне - в моїх улюблених кольорах!!! :-)))
Крім того, я в останні дні минулого року пошила кілька сніговичків для декору (сьогодні лише один з них - в потрібній кольоровій гамі :-)) А вже 1 січня доробила гірлянду в свою оновлену кухню

Гірлянда з флісових сердечок, трішки декорованих вишивкою, та шишок, підфарбованих білою фарбою на лляному двоколірному шнурі




 Я ще отримала святкові листівочки та подарунки, якими хвалитимуся вже наступного разу :-))
Дуже сподіваюсь, що всі три дні Різдвяних свят я не матиму часу на перегляд блогів (це свідчитиме, що я активно святкую :-))), тому всім смачної куті та веселої гучної коляди!!!!!!


21 коментар:

  1. Супер декор! Ліхтар чудовый, вітаю з подаруночком!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Все так хорошо сочетается!!! Мне нравится снеговичок - такой добрый и теплый!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля! Это уже, наверное, третий такой :-) Первые два как-то безследно пропали после прошлых праздников :-))

      Видалити
  3. Ларисочко, з Новим роком та Різдвом Христовим! Всього найкращого вашій родині - любові, щастя, здоров'я!!! Також здійснення планів і мрій та нових побільше! ;)))
    Я дуже вдячна за приємне чарівне привітання, Ларисочко! це таааак приємно :)))) Дякую!!!
    Декор чудовий!!! я теж біжу святкувати... :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксано! Сама знаю, як приємно отримувати такі листівочки :-)

      Видалити
  4. Ух-ты как здорово смотриться!!! Очень нарядно!!! И вас с Праздниками!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Христос рождається!

    ВідповістиВидалити
  6. Бачиш, мрії збуваються, для кожного знаходиться свій дід мороз!!!
    Декор чудовий і з ліхтарем дружить! Зі святом!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Валю! Так, головне у правильному напрямку мріяти :-))

      Видалити
  7. Який бомбезний ліхтарик і декор гарнющий!

    ВідповістиВидалити
  8. Ліхтарик дуже такий святковий і такий потрібний на полчики з новорічним декором!:)

    ВідповістиВидалити
  9. Гарна мрія завжди втілюється:) Вітаю! Гарно святкувати та про нас не забувати:)

    ВідповістиВидалити
  10. Лариса, чудові подарунки! Дякую за участь у галереї! :)

    ВідповістиВидалити