пʼятницю, 4 січня 2013 р.

Домашні валяночки

Швиденько, в перерві між збиванням білкової глазурі для печива, покажу вам подаруночки, які я підготувала своїм меншим сестричкам :-)
Обидві - студентки Львівської політехніки, живуть у гуртожитку... От щоб їх ніженьки не мерзли, я пошила їм такі "валянки"
Жаби-змії-крокодили (потрібне підкреслити :-)))))
 пошиті з флісу, підошву утеплила ватином та синтапоном, замшевий кружечок - щоб не слизько було...
 Якісь дивні фото вийшли.... фліс той же, що і на костюмі Гени :-)))
 Наступні - "шоколадні" зайці :-)))
шоколадні тому, що сірого флісу в магазині не було, але був коричневий :-))))))
Такі кумедні - з вушками та хвостиками :-))) викрійку брала тут 

 Сестрички задоволені, ніжкам тепло...

Біжу далі до печива, а ще щось Марик засопливив :-(((( сухеньких вам носиків!!! :-))

21 коментар:

  1. Ух які! Супер!!! Ті очиська дуже кумедні:)) А брати зайців - правда, рожеві... може то сестрички? :)) - в нас живуть, пошила для доціка Іра Буткевич. Дуже класні подарунки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Очиська планувались ще кумедніші, але, певно, руки таки не в ту сторону в мене викривлені :-)))

      Видалити
  2. Сыночку здоровья!!! Тапочки просто бомба!!! Подарки чудо!!! Говорю как вечно мерзнущий маньяк всевозможных тапочек и вязаных носочков :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. вот и я такая - вечно мерзнущая (даже летом в носках дома хожу :))))) Спасибо, Лена

      Видалити
  3. Лариса, яке класне затишне взуття! Навіть не знаю, яка пара краще -))
    Ох, вже пощастило сестричкам твоїм!
    Молодець, Лариса! (а свої ніженьки порадувала?))
    Марику - здоров'ячка! (суху гірчицю йому в бавовняні шкарпетки на ніч трошки насип).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, вони мені теж щодня телефонують і дякують :-))) А своїм ніженькам я в першу чергу пошила :-))) тільки не такі красиві, і вже трохи стоптала :-))) А про гірчицю можна докладніше?

      Видалити
    2. Ларіс, я ж кажу, трошки ... десь пів чайної ложки сухої гірчиці в кожен носочек. Гірчиця за рахунок природної вологості шкіри починає виділяти фітонциди і ефірні масла, заодно прогріває активні точки на ступнях.
      Але це, скажімо так, додаток до основного лікування (тим більше, робити такі прогрівання потрібно, коли немає високої температури, а то сердечку навантаження велике).
      Не хворійте!

      Видалити
  4. Просто немає слів!))))))))))))))) Смішні, теплі - ЧУДОВІ!

    ВідповістиВидалити
  5. Марику, ану швиденько не соплити!!!! Різдво скоро!!!!
    Ех, мені б такі валянки у гуртожиток колись...
    Зайчики смішнІ :)
    п.с.: я теж вчора з печивом бавилася....

    ВідповістиВидалити
  6. Лариса, ну ты и выдумщица, валеночки просто прелесть!
    Пусть Марик скорее выздоравливает!

    ВідповістиВидалити
  7. Гарні теплі тапулькі для сестричок! )

    ВідповістиВидалити
  8. Я в отпаде!!! Класснючие такие!!! А почему зайцы без глазков???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля! А я решила - хорошего понемножку :-))) У зайцев вон - хвостики и ушки есть :-))))

      Видалити
  9. ОООО...какие Чудные Лапатульки*)
    Представляю как маленьким ножкам приятно в таких позитивчиках! Здорово)

    ВідповістиВидалити
  10. Вау!!! Просто клас!!! Я б теж в таких свої вічно змерзлі ноги із задоволенням би погріла! Не хворійте!

    ВідповістиВидалити
  11. Ох - умора!!!Какие забавные!!! Повезло сестричкам!!!

    ВідповістиВидалити