середу, 23 січня 2013 р.

Чи вірите ви в прикмети?

Якось я раніше не вірила.... а от сьогодні....
Почнемо з початку...
Юля запропонувала новий СП "Мечтаем и вышиваем",

 я щось спочатку сумнівалась, а потім вирішила, що хоть якимось діями намагатимуся наблизитися до мрії :-)))) Справа у тому, що ми з чоловіком вже шостий рік ніяк не зберемось добудувати наш будинок (ми придбали старенький, і нам в ньому мало місця :-)))), навіть фундамент ще не залили... :-(((
От і вирішила я вишити будиночок, хоч маленький :-)))
Ось такий буде
Але я б ще довго відтягувала і цей пост і сам процес, якби не ще один "знак" :-)))
Сьогодні зранку я дізналася, що виграла у Марії такий чудовий подарунок!!!!!
Ви бачите цей БУДИНОЧОК!!!!!?? Це ж явно - знак! :-)))))) Стрибаю від щастя :-))) Загляньте до Марії, вона там сьогодні щедро подарунки роздавала :-)

А щоб ви не думали, що я тут байдикую :-) ось вам фото-інтрига :))))
до швидкої зустрічі :-)

13 коментарів:

  1. Лариса, я сильно не верю в приметы, но знаю что мечты сбываются, если сильно захотеть. Я давно мечта об обложке на паспорт, даже тебе наверно писала, а вот сегодня выиграла в конфетке.
    Поздравляю тебя с таким приятным и замечательным подарком от Марии.
    А ты наверно опять какую-то развивашку мастеришь.

    ВідповістиВидалити
  2. Знак, знак! Вітаю з виграшем, і з тим, що зважилася на вишивальний проект. Поки будеш медитувати над вишивкою, притягнуться потрібні думки, і робота піде! А загадка - то, мабуть, черговий прикольчик для дітлахів... розвивальна ти наша! :))

    ВідповістиВидалити
  3. Ага,ага, точно знак)) Ще раз вітаю!!!
    А то мабуть нова книжка для синочків твориться))

    ВідповістиВидалити
  4. Хай обовязково здійсниться бажання!! а подарунок шикарнмй!!

    ВідповістиВидалити
  5. Точно, знак!!! Эх, будем мечтать!

    ВідповістиВидалити
  6. Круто!! В нас однакова мрія))) Тре й собі будиночок вишити))) Вітаю з виграшем!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Классно! Точно знак!!!
    Я тоже про свой дом мечтаю.Как только найду свою схемку и к вам )))
    С подарком!

    ВідповістиВидалити
  8. Мысли материальны, если сильно хотеть - все сбудется.
    Фото-интрига - я везде развивашки вижу

    ВідповістиВидалити
  9. Треба тільки мріяти (але дуже сильно, щоб позитивна енергія на мрію лилася рікою) і мрії збуваються :-)
    Подаруночок просто шикарний (дуже ідея сподобалась, буду тепер такий будиночок основу шукати)
    На фото все цікаво, але не зрозуміло :-)

    ВідповістиВидалити
  10. Дівчата, дякую за приємні слова! Приєднуйтесь до нашої компанії мрійників :-))
    А на фото й справді фрагменти розвиваючої книжки, яку щойно закінчила, сподіваюсь завтра зможу нормально сфотографувати, бо в неділю вже дарувати :-)

    ВідповістиВидалити
  11. а я в прикмети не вірю, особливо у вишивальні :) А от у знаки - вірю))) І думаю, що це дуже добрі знаки тобі! І дуже гарний виграш! ;)

    ВідповістиВидалити
  12. Лариса, ОЧЕНЬ тебе желаю, чтоб домик для твоей семьи был самый уютный и замечательный :)))
    Очень хочется уже посмотреть на новую книжечку! :)

    ВідповістиВидалити
  13. Лариса, добрый день.
    Вы приняли участие в моем конкурсе, но свой голос ни за кого не отдали (не воспользовались возможностью кого-то отметить). Хотя голосование закрыто, сейчас я предлагаю всем, кто упустил голосование прислать на мою почту (не в комментарии к посту, а на почту) свой голос (один). Принимаю еще до 11:00 завтра.
    :-)
    Все ждут :-)

    ВідповістиВидалити