суботу, 12 січня 2013 р.

Новорічна шторка на кухонне вікно

Щось я відволіклась на Марчиковий кашель і мало не забула показати вам обіцяну кухонну шторку.
Почалося все з того, що на цьому сайті я за тиждень до Нового року побачила таку під назвою Santa Hat Curtain
І все..... мені таку прямо необхідно стало мати :-))))) Відклавши всі передсвяткові приготування, я сіла шити :-))) І таки справилась!
Білий та червоний габардин ("меліпа" воно в нас в магазині називається :-))), зелений фліс, червоні помпончики, муліне, саморобні балабони з білого флісу, кілька годин праці - і шторка готова! Листочки пришила в процесі вишивання, а помпончики - клеїла на силікон...
Поки працювала над нею, вирішила, що тепер на кожен сезон таку шитиму! тому придумала "універсальне кріплення" :-))) - наклеїла на карниз смужкку контактної стрічки (ту, що липне до всього) за допомогою гарячого силікону. Зі звороту шторки нашила іншу частину контактної стрічки. Тепер повісити шторку - один рух!
Довелося вже і тюль змінити (дуже сподобалась мені така сітка) і фіранки зробити. З фіранками особливо не заморочувалася (та й ніколи було :-))) Звичайні, габардинові, натягнуті на ліску. Нашила поверх декоративні сніжинки та причетила на канцелярські кнопки стрічечку з сніжинками, щоб на день можна було зібрати фіранки :-)

 Вікно у нас, правда, ще до пуття не доведене...

я тут потихеньку вже працюю, два замовлення виконала, розпочала роботу над ще однією розвиваючою книжечкою (дівчачою, як і очікувала :-)))), сестричці сукню пошила, підготувала для вас невеличкий МК (весняний :-)))... це я, щоб ви не думали, що я лише Марика лікую :-))) А ще, щоб потім не забутися показати все :-)))

Не хворійте!
Завтра - знову в ефірі (сподіваюся звіт за рік зробити :-))))

7 коментарів:

  1. Ларисочка, штори шикарні, просто фантастичні!!! Дуже сподобались!!!
    Марикові - не хворіти!!! і чекаю на нові роботи!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Штори не шикарні, вони ульотні!!! Классно! І тюль, і все разом дуже гарно виглядає!!! Не хворійте!

    ВідповістиВидалити
  3. Класна ідея!!! І виконання бездоганне! Тепер кожного сезону на кухні буде щось нове і цікаве :)

    ВідповістиВидалити
  4. Ну,просто молодчина!!!!Дуже гарно й святково!

    ВідповістиВидалити
  5. От і треба ж вони тобі! Я ще дивуюся, як це не треба був тобі сніговик-корзинка? ;) А якщо серйозно, то дуже затишне і святкове віконечко! а з того новорічного випуску мені усе сподобалося, особливо штучки для столових приборів :)
    п.с.: бачила - флешмоб проходить про сніговиків? Думаю, ти їх там усіх флешмобниш!))))

    ВідповістиВидалити
  6. О-О-О!!! А я вже зачекалась цієї шторки!! Просто супер! Добре розумію цей свербіж коли "требапрямозараз"! Не хворійте!!

    ВідповістиВидалити
  7. Здорово, Лариса!!! Очень празднично, уютно!!!

    ВідповістиВидалити