вівторок, 1 січня 2013 р.

Подарунки від Снігурочок :-)))

 Як і годиться, хвалюся подарунками :-))) Сьогодні я ще хвасталася нашими ялинками
Отож, по-перше, я встигла до свят отримати виграну цукерочку від Наталі
Ціла коробочка в"язаних іграшок для ялинки
шоколадка та листівочка, а ще - просто безліч стрічок!!!!!!! Атласних та репсових!!!!! та всілякі гудзички. Наталочка, ніби здогадувалася, що мені зараз дуже згодяться рожевенькі дівчачі матеріали :-)))) Тепер моя племінниця буде "обшита" по повній програмі :-)))))
 Коли я забирала цей пакунок мене на пошті ще приємно здивували посилочкою, яка виявилася від Алінки
Суперова листівка ручної роботи, солодощі та два покуночки з крафт-паперу, розмальованого сніжинками!!!!!
 А в тих пакетиках - прекрасний ангелок
 Чудовий совиний будиночок (Алінко, я четверту сову знайшла раніше, ніж записку :-)))))
 та тканина з ведмедиками (в якій я потім знайшла ще стрічечки  та бусини :-))))))
 А ще перед самісінькими святами я зустрілась з Ірою, та отримала другу частину сюрпризу за найбільшу кількість робіт в її осінній галереї :-))))
 а ще до свят Ірина порадувала мене солодощами (вірніше - мого чоловіка, який їх експропіював :-))))) та таким пряничним чоловічком на ялиинку (пахнющий такий :-)))))
 Ну, і не оминула моя поїздка до Рівного традиційної зустрічі з Олею. З нею ми теж обмінялися подарунками і мені дісталася така рукавичка
та годинник, який я ще не сфотографувала, бо чоловік одразу припасував його на стіну :-))))) Фото цього чудового годинника (на який я безсоромно напросилася :-))))) можна побачити у Олі в блозі

Дівчатка, дяекую вам величезне!!!!! нехай все те добро та позитивні емоції, які ви даруєте оточуючим повернеться що вас в наступному році втричі помножене!!!!!
Веселих свят!!!!!

8 коментарів:

  1. Класно! Снігуроньки постаралися на славу :) З Новим роком вас!все буде просто крутелезно!

    ВідповістиВидалити
  2. Лариса, с праздниками!!!И тебе всего хорошего и позитивного :)
    Поздравляю с подарками!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Лариса, чудові подарунки!!! Вітаю з Новим роком, хай принесе тільки хороше!! І ялинка дуже гарна!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Лариса, поздравляю! Хорошие подарки:)))

    С Новым Годом вас, всю твою прекрасную семью! Счастья, здоровья, благополучия!:)))

    ВідповістиВидалити
  5. Потрясающие подарки снегурочек! Думаю, снегурочкам не менее повезло, ведь им достались подарки из втоего волшебного мешочка, Ларис!? ;)
    Еще раз с праздниками тебя!!!)))

    ВідповістиВидалити
  6. Сижу и балдею! Как будто это мне подарили!)))) Поздравляю, Лара!

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, дівчатонька! Цього року мене навіть чоловік заповажав :-)))) Бо я не лише подарунки надсилала, а й отримувала :-)))

    ВідповістиВидалити