вівторок, 1 січня 2013 р.

В новий рік без боргів

Любі мої, з Новим роком вас!!!!!
Нехай всі негаразди залишаться в старому, а поперду вас чекають лише позитив, посмішки та приємні сюрпризи!!!!
Трішки привідкрила завісу нашої ялоинки :-)))), але сьогодні не про  неї :-)))
Согодні про флешмоб "в Новий рік без боргів" та про роботу ельфів :-))
Я, виявляється просрочила всі терміни :-((( Але, все рівно показую!
Моя нарешті завершена ялинка з "йо-йо"-шок :-)))
Мені не стільки хотілося тої ялинки, скільки шкода було, що "йо-йо"шки заготовлені лежали без діла :-)
 А ще кулька з паролону...
 Основа в мене залишилася після спроб склеїти кульку в процесі роздумів над костюмом Капітошки, от я і вирішила її прилаштувати для ялинки :-))
 В результаті - роботи на 5 хвилин, і на ялинці - нова кулька :-)))
 А от чобіток для Костика я запланувала до Різдва :-))) Тому і покажу вам уже на Різдво :-))
Хоч я і не встигла з термінами але все рівно дякую Юлі за таку ідею, бо інакше, я б це все знову закинула до наступного року :-)))

А тепер про ельфів :-)))
вирішила я в цьому році обезпечити нашу основну ялинку від посягань дітвори, і для цього зробила їм власну :-)))
 склеїла з поролону конус, наповнила обрізками того ж поролону, обтягнула флісом, для дна  - вирізала з картону круг і теж обтягнула флісом, пришила гудзички на ніжках.
А от іграшки-прикраси робив Костик.


Точніше, він "вишивав", а мама доводила до ладу :-)))
Нарізала я йому фетрових заготовок, дала гудзички, голку та нитку - і вперед, твори! Щастя то було!!! :-))) До слова: він вперше тримав в руках голку з ниткою :-)))
Задовбалась я, звичайно йому вузлики зав"язувати :-)) а потім придумала показати, що можна однією ниткою всі елементи на одній іграшці пришити :-))))
 Вистачило забави на три дні! після цього я вирізала з картону (від йогуртів та упаковок з іграшок) зворотні деталі прикрас та прострочила все зиг-загом, пришивши петельки зі стрічечок
Тепер у дітвори власна ялинка :-)

Хочемо взяти з нею участь у сімейнму конкурсі "Новогодняя сказка"



До Різдва я вам покажу ще кілька святкових робіт, а сьогодні ввечері хвалитимуся подарунками :-))) 

8 коментарів:

  1. Лариса, с Новым годом тебя!
    Игрушки классные!

    ВідповістиВидалити
  2. Лариса, всего хорошего в новом году!
    Елка умопомрачительная вышла!!!

    ВідповістиВидалити
  3. З Новим роком!!! Бажаю щоб натхнення та фантазія тебе ніколи не залишали! Ти насправді креативна мамуся!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Суперово у вас! Гарна сімейка, дружня, креативна! Ялинка ельфів мене вразила... В мене ж дівка росте, тааак, треба приобщати до рукоділля :)

    ВідповістиВидалити
  5. З Новим роком!!!!
    Гарно Снігурочки постаралися :) І ти молодець - з боргами розправилася! А Вас таких гарних - хоч бери та й у рамку на стіну! ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Лариса, с Новым Годом!!! Счастья вашей семье и добра! :)

    ВідповістиВидалити
  7. Какая замечательная елка вышла! Ваш сын просто умничка - столько игрушек сшил сам! Браво!

    ВідповістиВидалити
  8. Лариса, привет)
    Сапожок твой видела, забегала втихаря к тебе в блог на каникулах, а этот пост пропустила) А ты такая умничка, что все доделала) И долгострои, и костюмы! Молодец!!!

    ВідповістиВидалити