неділю, 9 грудня 2012 р.

Сніговик

За вікном сипле сніжок, і я хочу показати вам обіцяну ще одні "новорічну" роботу :-)
Сьогодні це чохол на подушку з сніговиком
 Пам’ятаєте я обіцяла вам щось подібне після "гарбузової подушечки"? :-))) Ось він  - сніговик з ялинкою :-)
 Для рамочки використала так вчасно привезену мені з Канади тканину :-))))
 бавовна, поплін, замш, лляний шнурок, фліс, бусини, шерстяні та поліестрові нитки - ось і все!
 На звороті - габардин та замок
Відправлю цю подушечку на завдання грудня "Зимняя сказка"
а також в галерею до Лєни
Та на цукерочки до Оксани та Олесі :-)

23 коментарі:

  1. Лариса) Какая здоровская подушка! Снеговик обалденный, а какой у него нос)))

    ВідповістиВидалити
  2. КаАкая подушка!!!!! Обалденно!

    ВідповістиВидалити
  3. Лариса, яка краса!!!! Я у захваті!!!!!
    Учора отримала посылочку з твоїми подарунками!!!
    Величезне спасибі!!! Я дуже-дуже рада!!!
    http://namegala.blogspot.com/2012/12/blog-post_9.html#more

    ВідповістиВидалити
  4. чудовий сніговик! І відерце у нього на голові, і ялинка в руках - все як треба!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О! Таки зрозуміло, що то відро! (бо я сумнівалась, чи схоже :-)))) Дякую!

      Видалити
  5. так, тепер залишилося ще весняну і літню одежку для подушки пошити :) І буде всім щастя))))

    ВідповістиВидалити
  6. Ой какая хорошенькаяяя! Суперский веселый снеговичок!

    ВідповістиВидалити
  7. Веселий сніговичок! Мені і шапка його сподобалась, і ялинка, та все сподобалось!

    ВідповістиВидалити
  8. Лариса, у снеговика такой празднично-деловой вид, будто он всем по елке раздать собрался) Очень нравится!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А чего уж там! Вон у него сколько вокруг растет - рядами :-)))) Спасибо!

      Видалити
  9. Сніговик наче об"ємний вийшов!Подушка-супер!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Він і справді об’ємний (там синтапон в кожному кружечку :-))

      Видалити
  10. Який веселий сніговичок! Вже ялинку приготував на свята! Дуже настоЄва вийшла подушечка :)

    ВідповістиВидалити
  11. Лариса, какая здОровская подушка получилась! Как ты прекрасно с лоскутками управляешься! Стоило только начать и попробовать!:)))))

    ВідповістиВидалити
  12. Лара, он такой зайка! )))) В смысле он снеговик, конечно, но такой милый! Балдеж!

    ВідповістиВидалити
  13. И как не жалко было такое чудо да на снег холодный?))

    ВідповістиВидалити
  14. Шикарно! Я бы не отказалась так украсить свою подушку! Спасибо, что творите с проектом "Золотые ручки"! Удачи!

    ВідповістиВидалити