неділю, 23 грудня 2012 р.

Кінна ферма :-)

Я ж підозрювала, що то були не останні конячки в моєму виконанні :-)))
От, коли Оля забажала собі такого коника, я вхопилася за це двома руками і відразу взлася за ТРИ!!!!!
Всі вони різні, хоч і користувалася ж я однією викрійкою. Нагадую, що конячки ми шили в теплій компанії завдяки проекту, організованому Танею , за що їй величезне СПАСИБІ!!!!
Чесно скажу, що вивертати їх зовсім не складно (не дивлячись на маленький розмір :-)) а от набивати..... тут потрібне гігантське терпіння!!!
Тепер кожна окремо:
смугаста з помпонами:
Святкова в ялинки :-) з дзвіночком
 зелена іграшкова теж з дзвіночком
 Ну, Олю, в тебе є шанс передумати, і вибрати з-поміж трьох :-)))))

В процесі пошиву я пригадувала наші улюблені дитячі ялинкові прикраси - діток на санках, стручки гороху, зимові хатинки - які були у бабусі, я якими ми захоплювалися. Не знаю, чи цього року встигну, але вирішила обов’язково втілити в тканині ці спогади дитинства :-))
А які улюблені ялинкові іграшки в дитинстві були у вас?

25 коментарів:

  1. Ох, Лариса, які воні усі гарненькі!!!!!!!!!!!
    Я у захваті !!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Клас!Мені зелений дуже сподобався!А смугастик-то,мабуть,новорічна зьобра?;-)

    ВідповістиВидалити
  3. Они очаровательные!!! Действительно, очень напоминают детство!!!! Интересно получилась полосатенькая - хвост у нее такой натуральный! А помпончики!!! Ммммм!!!! Хотя каждая лошадка прекрасна по-своему!!!! Великолепные работы!!! Очень уютные и праздничные!!!!
    А что касается воспоминаний о первых игрушках, помню у бабушки зайчика и шишечку, а еще сосульки, т.е. игрушки в виде сосулек - почему-то мне они очень нравились, такие длинные, разных цветов, некоторые закрученные как бы... Надеюсь, понятно объяснила...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Сосульки у нас теж були - нам їх торкатись забороняли (дуже крихкі були) і вішали найвище на ялинку :-)

      Видалити
    2. Ох ті сосульки, скільки я їх перетовкла... :)

      Видалити
  4. Гарні коники!) Мені зелененький більше всіх сподобався)

    ВідповістиВидалити
  5. Ларисо, чудові коники!!! МЕні зебрик дуже сподобався :-) Удачі з втіленням планів!

    ВідповістиВидалити
  6. Які чудові коники, особливо зелененький! В тебе вже ціла кінна ферма))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, правдя відчуваю, що до свят не залишиться жодного :-))))

      Видалити
  7. Ферма - оце по-нашому, бо в доціка тих коняк різнокаліберних стільки - не перелічити :) Але твоя ну дуже потрібна. Я спробую зліфтити в тебе індєю з вінком. Ну і - моя червона з йолками все-таки :) ДЯКУЮ! Коли приїде коняка?

    ВідповістиВидалити
  8. Мне очень нравятся! Заходите посмотреть на моих :-)

    ВідповістиВидалити
  9. Лариса, які ж вони всі гарні! Мабудь і собі таких пошию...
    Особисто мені найбільше полюбилась червона з білими смужечками.

    ВідповістиВидалити
  10. Лариса, дійсно тканина своє "диктує" Всі коники виглядають абсолютно по-різному! Мій улюбленний в тебе - зелений)))))))))))))))
    А моя улюблена з дитинства ялинкова іграшка це Мавпочка, до сих пір "жива")))), правда без одного вушка))))) Навіть планую в блозі, при нагоді, про улюблені з дитинства прикраси і новорічні традиції розповісти))))

    ВідповістиВидалити