четвер, 13 грудня 2012 р.

Свято наближається....

Справді наближається, про це свідчить кількість святкових робіт в блогах та шалений подарункопад повсюди :-)))
І мене трішки зачепило (хоча, насправді, зовсім не "трішки", а таки добряче "привалило" :-))))
Спочатку я отримала посилочку від Ірини в рамках зміїного обміну у Світлани
В Іри в блозі я чомусь не уявляла реальних ромірів цієї змійки!!!!!! Для наочності я поставила поряд книжку :-)
 Я була просто ошелешена (в позитивному розуміні :-)))) Тепер воня стоїть у нас на телевізорі і слідкує, які мультики дивиться малеча :-)))
Звичайно змійка привезла з собою багато подарунків!
 тканина, фетр (можна знову за книжечку дитячу сідати :-))))
Та ще стільки всякого добра!!!! (таки візьмуся за ще одну дитячу книжечку :-))))
Хочу подякувати Світлані за організацію такого чудового обміну, завдяки якому я познайомилася з цікавими людьми, особливо - з Іриною :-) А Ірі - за щедрість і теплоту з якою був зібраний подарунок, який приніс в мою сім’ї дуже багато позитивних емоцій!!! :-)))))

Наступного ж дня чоловік приносить мені з пошти посилочку (його вже там знають, а він мої паспортні дані напам’ять вивчив :-)))))
Я взагалі була в легкому приємному ступорі :-)))) доки не прочитала звідки і від кого :-))) Це був ПІФ від Інни, яка з ним справилась в рекордні строки!!! :-))))))
  Чудовий шаличок, який дуже пасує до мого осінньо-весняного пальто,
тканина з дитячим принтом, канва з нанесеною схемою, чудовий метелик, сплетений гачком, цукерки.... ті що в коробочці мене просто зачарували!!!!!!
 А ще - в’язаний котик для малюків (я його приховала до свят і хлопцям не показую :-)))))
А чоловік відразу положив око на цукерки, вирішила порадувати і віддала всі (попередньо приховавши коробочку :-))))))
Дякую, Інно, за такий несподіваний приємний сюрприз!

І це ще не все!
Трапилася зі мною вчора історія...... Пізно ввечері, чесно кажучи, вже глибокою нічкою, я замучена роботою та докорами сумління, вирішила не заходити в блог, та вимикати комп’ютер, але в останню хвилину пообіцяла собі, що лише пробіжуся швиденько і одним оком гляну, що ви тут натворили за день :-))) І тут ТАКЕ............
Виявляється я виграла цукерочку від Наташи !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

такі позитивні емоції компенсують весь негатив, який зараз твориться в мене на роботі!
Дякую вам, дівчатонька, за вашу щедрість і тепло, за ваші невтомні ручки, за ваше добре серце. Нехай в Новому році все це повернеться до вас сторицею! Здоров’я вашим сім’ям, творчої наснаги та ніяких перепон на вашому шляху!!!!!!


п.с. Хто ще хоче від мене листівочку отримати, нагадую, що я чекаю вашу адресу на свою ел. пошту Larisynya1@yandex.ru до 15 грудня!

7 коментарів:

  1. Ого, який шалений подарункопад!!! Класні штуки такі, все-все! Молодці дівчатка.

    ВідповістиВидалити
  2. Я вначале подумала откуда книга в посылке появилась, я же не посылала :) Я рада что всё понравилось!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ого, сколько добра привалило) Здорово!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарні подарунки!Вітаю!Стільки добра одразу привалило;-)

    ВідповістиВидалити
  5. Ларисо, скільки подаруночків, свято наближається!!! Вітаю!!!
    Твоя листівочка вже майже в мене - завтра піду до куми додому забирати, навіть не очікувала що так швидко дійде))

    ВідповістиВидалити
  6. Отпад! Так бывает? Поздравляю!!!
    Аж глаза разбегаются!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Лариса, я рада, что все долетело до тебе в целости и сохранности и все понравилось!

    ВідповістиВидалити