четвер, 6 грудня 2012 р.

Передсвятковий переполох

По-перше,  Юля запропонувала цікавий, а головне - корисний флешмоб "В Новый год без долгов!"
А в мене ще з минулого року якраз "новорічні" борги були, от я швиденько і приєдналася :-)))
 Серед "заборгованих" мною - незакінчений "різдвяний чобіток" для Костика, ялинка з "йо-йо-шок", паролонова кулька, та м’яка кулька, сегменти для якої теж викроєні (залишилося щось вишити та оформити :-))))
Отож, сподіваюся до свят зможу відзвітуватисія з уже закінченими роботами :-) Принаймні, стимул для цього є!
А ще я днями отримала посилочку в рамках сюрпризного обміну ялинковими прикрасами, який влаштовувала Надя :-)
Причому, я саме прийшла на пошту відправляти свою посилочку, а дівчата мені повідомляють: "А Вам теж є посилочка, така цікава..." :-)) Уявляєте, моє здивування та задоволення :-)))
Я, звичайно не стрималась і розпакувала її тут же в поштовому відділенні :-))))

Веселі матрьошечки, тканина з дитячими принтами, гарненькі серветки, підвісочки, бусини...
Ааа, ще листівочка (фото з блогу Галини - я не встигла сфотографувати - діти її привласнили - там "сніжок" сиплеться - весела забава :-))))
Тканину хлопці теж вже поділили між собою :-)))) І одноголосно вирішили, що "пора мамі нові розвивалки дітям шити" :-)))))))
Дякую, Галино, за стільки позитивних емоцій, які отримала вся моя сім’я!!! :-))

А ще вдячна Наді за організацію такого чудового обміну!

Моя посилочка вже теж в дорозі.....

Я якась зараз "забігана"... в грудні багато святкових днів, а стільки всього потрібно встигнути... та й на роботі.. (кінець року все ж :-)) вибачайте, що рідко коментую, але я до всіх намагаюсь заглянути, чесно-чесно :-))))
 Насолоджуюсь снігом!
До зустрічі :-)

9 коментарів:

  1. Лариса, есть у тебя в закромах над чем поработать)))
    Желаю удачи и позитивного настроя!

    ВідповістиВидалити
  2. Молодец что стараешся все доделать!!! У меня никогда не хватает ни силы воли ни времени до НГ все успеть! Так что я тебе (по доброму) даже завидую немножко :)
    Поздравляю с подарочками!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Чулесные подарочки!!!! и проект очень полезный!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Лариса, с пополнением твоих запасов. С нетерпением ждем результата.

    ВідповістиВидалити
  5. Лариса - дівочка моторна :) Хоч куди поглянь - все встигає. Принаймні, мені так здається :))) Давай, завершуй борги! І запрошуйте на Коляди :))) Люблю співати в три голоси....УУУУ :)))

    ВідповістиВидалити
  6. Лариса,поздравляю с полученным подарком. Матрешки хорошенькие))

    ВідповістиВидалити
  7. Лариса, я очень рада, что ты уже получила посылочку (я думала, что она ещё не дошла к тебе)!
    С наступающими Праздниками!!!! Всего тебе и твоей семье самого хорошего!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. чудові подарунки! Листівкою б я теж бавилася)))))
    Швидкого завершення чобітка ;)

    ВідповістиВидалити
  9. Лариса, а я пропустила твой пост про подарок от Галины, сейчас вот подбиваю промежуточные итоги, смотрю, кто из девочек опубликовал посты о получении.
    Очень рада была и твоему, и Галиному участию! Спасибо!
    И с наступающим Новым годом!

    ВідповістиВидалити