понеділок, 17 грудня 2012 р.

Сніг... кінь... вінок....

Ось, власне і друга (обіцяна вчора) конячка :-)  Ще на початку проекту, я вирішила, що хочу гриву, хвіст та качалку - з іншої тканини...
А ось і перше виправдання для чоловіка, "чому мені знадобилася ще одна конячка?" :-))) У віночок потрібно було! :-)))
Дуже вже я заглядаюся на Наталчині віночки. Зобов’язала себе цієї зими таки зробити один :-) До такої краси, як творить Наталка, мені, звичайно, ще ого-го-го як далеко.... але повісити в хаті на свята все ж не соромно буде :-)
В основі - дріт та якась пінна трубочка, яка залишилась після встановлення металопластикового вікна. Все ще обмотано смужками паролону та лляним шнуром поверху
Дя декору використала шишки, а також сніжинки та хутряний дріт, люб’язно привезені мені моєю подругою з Канади :-))
Ну, і куди ж тому вінку без конячки? Правда? :-))))))))

Все, "Вйо!" на різноманітні галереї-конкурси-цукерочки... та проект


18 коментарів:

  1. Ларисочка, конячки просто супер!! Віночок дуже оригінальний!!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень выразительный коник получился, и просто замечательно веночек дополняет!

    ВідповістиВидалити
  3. Красивый веночек!!! А лошадка такая забавная :)
    Очень гармоничная композиция получилась и праздничная!

    ВідповістиВидалити
  4. Оце так віночок, Ларисо, суперовий вийшов!! такий собі еко стиль!! Конячки в тебе дууже гарні!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Так,цікавий ,ексклюзивний віночок з гарною конячкою!

    ВідповістиВидалити
  6. Вау :) Сколько красоты! Второй коник такой строгий получился, но очень стильный! Класс!

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, дівчатонька, ваші теплі слова дуже мені допомагають! :-)

    ВідповістиВидалити
  8. Классный веночек вышел. Лариса, очень тепленький!

    ВідповістиВидалити
  9. Тааак, я теж на них заглядаюсь :) на ті вінки... В тебе вийшло суперово - як в містера Фога - "используй то, что под рукой..." :) Конячка мені дуже подобається, але я поки на такий геройський вчинок не піду:) Буду думати щось простіше. Але теж хочу вінка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Давай-давай! Уявляю, яке "простіше" в тебе буде :-)))) А захочеш коника - пиши, я здатна ще раз провторити цей "подвиг" :-))) Тим паче, залізна відмазка для чоловіка буде :-))))

      Видалити
  10. Прекрасный веночек!!! Такая вещь в доме всегда будет радовать глаз!:)

    ВідповістиВидалити
  11. Лариса, венок-супер! такой стильный и нежный и эта лошадка, это что-то!!!Я очарована1 уже хочу себе еще один новый венок с такой обмоткой! жаль у нас дома только 2 двери, куда б еще повесить)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Нічого, у вас там стіни вільні, бачу! :-)))) Так що - вперед! :-)

      Видалити
  12. Это мужчина! Сразу видно! )))) Красавэлло!

    ВідповістиВидалити
  13. Отличная идея, поселить лошадку в веночек!

    ВідповістиВидалити
  14. так, цей віночок без конячки був би сумним...

    ВідповістиВидалити