неділю, 20 листопада 2011 р.

свято наближається...

Сьогодні вирішила знову поділитися це одною власною схемкою. На її створення мене надихнула одна з стареньких новорічних листівок художника В Четверікова
Ось вам кілька для спогадів :-)
 
 

  
 А ось, власне, і винуватець свята, так би мовити, листівочка, з якої схемка з’явилася
 У мене, правда, сніговик один (вони ж сильні! :-))

 А ось і сама схемка:
Власне, як завжди, схемка не перевірена (тобто ключ в DMC), я ж звикла "на око" все підбирати.
Ось тут можна завантажити архів з РМ, графікою та ключем...

А ще днями, розвантажуючи себе, зв’язала ось таких кумедних сніговичків на ялинку
Доречі, вам не здається, що воні різної статі?   :-)
Якась "СНІГОВИКоманія" в мене цього року :-))))

Ще багато чого зроблено, але...... так, як у нас зараз немає телевізора... діти хворіють... загнати їх в ліжко можна тільки під мультики... мультики лише на комп’ютері... отож доступ у мене до інтернету зараз обмежений :-((((
Сподіваюся, що найближчими днями трошки передам забавляння малявок чоловікові і зможу трошки відзвітуватись :-))))


2 коментарі:

  1. Ага - сніговички різної статі:в зеленому він - і то не через колір їхніх шарфів-шапок - лице у нього якесь "чоловіче")))
    Не хворійте там!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. такі яскраві радянські листівки... ностальгічно аж! їх можна розглядати довго-довго!
    хороші у Вас сніговички, ялинка буде чудовою з такими іграшками зробленими совїми руками

    ВідповістиВидалити