четвер, 10 листопада 2011 р.

ПЕНАЛьчик

Пошився у мене на замовлення такий пенал:
А тепер - подробиці:
матеріал: мій улюблений льон (який я, доречі, конфіскувала у чоловіка - він купував його для малювання ікон, здається - коли помітила, як смачно він пахне, та й переплетення на ньому рівномірне, що дозволяє вишивати без застосування накладної канви :-))

 Звичайно, з вишивкою :-)
 Для бокових частин зробила т.зв. "йо-йо"-шки (сподобалось, робитиму ще :-))
 На замочку та з підкладкою з залишків зеленого тонкого льону (з якого я собі костюмчик шию. Вишивку вже майже закінчила, сподіваюсь за зиму пошию :-))
 Ось так він виглядає "навиворіт" :-)))

P.S. Набір у ПІФ триває!

3 коментарі:

  1. Ой, красота какая!!! Обожаю такой глубокий зелёный цвет!!!

    ВідповістиВидалити
  2. він просто шикарний! такий собі в етно-стилі

    ВідповістиВидалити
  3. який класний!!! І як майстерно пошитий!!!
    А мій гаманець теж, мабуть, з того "конфіскату" - пахне класно ;)

    ВідповістиВидалити