пʼятницю, 4 листопада 2011 р.

Мішок добра

Вчора отримала посилочку від Алли.
Вона було вирішила поділитися шматочками тканин для аплікацій, і я таки спокусилася (оскільки саме ввімкнулася в мені та кнопочка, після натискання якої я починаю балувати власних дітей новими іграшками :-)))). Домовилися ми з нею про обмін. І от тримаю я в руках мішок добра :-))
 А цю тканину вже мої хлопці поділили між собою :-)
 Скільки всілякого добра було заховано в мішечку!!!
 Від котів я просто в захваті :_)))
 Ці кусочки - мої улюблені :-)
А взагалі-то чоловік вчора сказав, що я "тканинна маньячка", і що місця в хаті вже немає для "МОГО МОТЛОХУ" :-))))
Дууууже дякую, Алло, і чекаю на пошту все ж інформацію про кольорові вподобання щодо біжутерії :-)))

2 коментарі:

  1. фантастика!!! це справді мішок добра :)))
    мабуть більшість майтринь "маніячки".. так я заполоняю квартиру своїми пакуночками із пряжею.. важко зупинитися та не купувати, не мінятися чи ще щось

    ВідповістиВидалити
  2. О, скільки всього!!! Чудовий мішочок ;)
    А у мене ще одна заморочка: увесь свій "мотлох" я складаю по коробочках))))

    ВідповістиВидалити