понеділок, 13 червня 2011 р.

"Сині квіти"

Ось фсотографувала сумку, яку дошила буквально в суботу. Теж на замовлення.

Умовою було: синьо сірі відтінки вишивки (прийшлося знову створювати нову схему :-)))), великий розмір сумки, вставне дно
 
велика внутрішня вишеня (я додала ще кишеню для мобільного),
  
  та застібка на замок
(Ох і поммучилась я з цим замком!!!! Зате тепер вже можу спокійно це робити :-)))).


 Робила фото всього процесу (можливо колись дійдуть руки описати його :-))))

  • Матеріал: льон
  • Підкладка: креп-атлас (якось так мені назвали її в магазині:-)) 
  • Застібка: замок
  • Ручки: пластик з імітацією "під бамбук"
  • Вишивка: ручна вишивка хрестиком безпосередньо по основній тканині 
Завтра віддаю замовниці :-)

5 коментарів:

  1. класна сумка - можна і на пляж з нею,бо велика, а можна і на вечірку якусь!
    я замочків-блискавок теж не люблю вшивати, хоча з кожним разом все краще і краще виходить...

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарна сумочка, ручки теж дуже прикрашають.

    ВідповістиВидалити
  3. Класна сумка , подобається,що сині квіти-на білому!
    Лариса,заходь до мене за нагородою)))

    ВідповістиВидалити
  4. А можете надіслати схему вишивки?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вибачайте, але я її не маю :-( Якщо точніше, то вишивала я квіточки та листочки з різних схемок, формуючи композицію по ходу вишивання :-)

      Видалити