понеділок, 13 червня 2011 р.

Зменшена копія :-)

Замовили мені вишиванку для хлопчика (якому рочок).
Узор вишивки запропонували вибрати на власний смак з уточненням, що має бути класична: "червоно-чорна". І тут я згадала про вишиванку, яку колись подарувала братові чоловіка, якраз такий узор мені колись дуже сподобався і я швиденько її вишила.
Та от "незадача" вишила в єдиному екземплярі - на вишиванці, яку подарувала... :-) отож, терміново телефоную брату, прошу на кілька днів вишиванку і роблю "зменшену її копію" :-)
На етапі замовлення вишиванки майбутньому її власнику було лише 4 місяці :-). Прийшлось робити майже універсальний розмір (тому рукави - на манжеті, хоча я більше люблю прямі)
Спочатку думала робити лляну, але мій Марчик (дууууже непосидючий малюк, якому теж тоді було 4 місяці) переконав мене, що вона буде дуже "непрактично" м’ятись, і я вирішила віддати перевагу попліну. Вишивала безпосередньо по тканині (попередньо нашивши спеціальну канву, яку потім витягнула "по ниточці" :-))
Передній виріз потім обробила ручним обметувальним швом (намучилась!!!, але вийшло акуратненько :-)) Зробила китички і отримала таку сорочечку. Замовниця задоволена, сподіваюсь маленький власник теж :-))))
Ну і узрор тепер сфотографований, не загубиться :-)))

1 коментар: