суботу, 18 червня 2011 р.

1 - добре, 2 - краще, а 3 - .... :-)

Замовили мені з Львівщини сумочки... відразу ТРИ!!!... з різними орнаментами, але однакового фасону :-) Виявилось, чим більше шиєш, тим краще воно виходить :-))) Отримала масу задоволення і від процесу, і від отриманого результату :-)
Отож, перша - "Маки-2" (за мотивами попередньої сумки)
Наступна - "Соняшники -2" (знову ж "плагіат" узору :-))))
 І третя - під кодовою назвою "Джинс" (чомусь саме до джинсового одягу вона мені пасує :-))))
Ось така весела трійня :-)))
"Нутрощі" :-)
вид "ззаду"



  •  матеріал - "щось лляне" з "совдепівських" запасів моєї свекрухи :-))
  • підкладка - креп-атлас
  • застібка - зовнішня на гудзик
  • ручки - круглі, пластик з імітацією "під бамбук"
  • внутрішня кишенька для "дрібноти" :-)

5 коментарів:

  1. Ну,нічого собі! Натворила тут!))))
    Мені маки особливо подобаються:)

    ВідповістиВидалити
  2. дякую! В мене під час вишивання цих сумочок стільки нових ідей виникло.... був би ще час їх втілити :-))))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарно вийшло! Мені соняшникова сподобалася. Люблю цю квітку:)

    ВідповістиВидалити
  4. а я джинсове все ( і під-джинсове) люблю!
    Гарні сумочки!

    ВідповістиВидалити
  5. Красивые сумочки, а особенно с маками

    ВідповістиВидалити