понеділок, 13 червня 2011 р.

Вдалий симбіоз :-)

Хочеться похвалитись ще однією роботою, яка була створена давно, але дуже мені подобається :-) (хвали мене моя губоноко...:-))))
  Вийшовши заміж я отримала від нових родичів чергову порцію "б/у-шного одягу, який можна перешити" , тільки-но вони дізнались про мою здатність "щось собі пошити" :-). Серед іншого була класна шерстяна спідниця тітоньки, розпоровши яку я зрозуміла, що зможу з неї пошити собі костюм. Знайшла викройку піджачка в "Бурді"..., придумала фасон спіднички..., купила полоски хутра для оздоблення..., але цього виявилося мало, хотілося чогось дуууууже красивого... і раптом я придумала!!!! Чоловік то мій бісером вишиває!!! :-) От і залучила його до процесу :-) Спочатку все застрягло на чоловіковій частці роботи (він у нас, бачте, людина творча, йому натхнення потрібне :-)))). Потім я завагітніла, народила синочка, "збільшилась" на 3 розміри :-(((( І розкроєний костюм став маленьким, але через 3 роки "фігурка" повернулась, та ще й стимулом стало весілля подруги в листопаді (холодно було брррр!) От я і допросилась чоловіка завершити роботу (дошила все за день :-)))) і отримала класнючий тепленький костюмчик:


3 коментарі:

  1. ой, ну тут взагалі важко підбрати слова... Симбіоз таки вдалий ;-)

    а це ж якого розміру спідниця була, що аж костюм получився!)))

    ВідповістиВидалити
  2. Я про те ж подумала: з одної спідниці вийшов костюм?
    Робота чудова! ...А в неї ще й чоловік бісером вишиває!!!! Просто неймовірно! Ви- молодці!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую! Спідниця-то нормальна була (десь із 80-тих: широка, довга та зібрана на поясі - ширина в розібраному вигляді виявилась як мінімум 1,5 м.), це я "недомірок" :-))) 156 см всього :-))))

    ВідповістиВидалити