середу, 8 червня 2011 р.

"Класичне тріо"

Нарешті закінчила сумочку на замовлення.
Замовниця - одна моя подруга, якій захотілося сумочку чи то з маками , чи то з волошками, а то й з усім цим відразу :-))) Я схеми потрібної не знайшла, яка б підійшла по розміру.... скачала та встановила (з великими потугами та нецензурними словами) за допомогою інтернету програму для створення схем (допомогли інструкції) і почала "шаманити"... Вийшла в мене така схемка
Подруга одобрила, та ще й назву "підкинула" - таке собі "Класичне тріо" :-)))
Вишивала "довго й нудно", оскільки "город полола... плаття сестричці шила...  зуби в синулі прорізались.." і НАРЕШТІ: вишила та пошила.
Сумочка з льону, застібка на гудзик, ручки "псевдобамбук" :-) (себто пластик розмальований під бамбук), на підкладці та з двома кишеньками (куди ж без них :-))))

Отож, робота готова, віддаю замовлення...
А ще в мене на грядках вже є полунички :-)))

(правда мені їх можна їсти в ДУУУУЖЕ обмеженій кількості - дитину годую, а він схильний до алергії :-(()

6 коментарів:

  1. О, то ти ще й схеми складати вмієш!!!! Можна ці маки і на рушнику застосувати, і на подушці... Сумка класна получилася!!!
    а про полуниці - як я тебе розумію(((

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже класна сумочка! Супер, такий ексклюзив... і полуниць би скуштувати, ммм...

    ВідповістиВидалити
  3. чуєш, ластівко, попробуй, будь ласка, забрати перевірку кодом коментарів - в налаштуваннях блогу.... дякую.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за відгуки! :-) Налаштування змінила, сподіваюсь подіє :-)

    ВідповістиВидалити
  5. Просто супер! Здорово получилось!

    ВідповістиВидалити
  6. Класна така сумочка!
    Я теж собі все збираюсь вишити на літо сумку,але ще не придумала,що саме хочу вишити:)

    ВідповістиВидалити