суботу, 2 листопада 2013 р.

Нарешті - кухня :-)

Вибачайте, що так довго пропадаю... якось все одразу навалилось... не встигаю розгрібати... і сімейна трагедія - передчасно пішов з життя чоловіків тато... і загально-сімейні болячки... які довели нас із Мариком до стаціонару з обструктивним бронхітом :-((
Але, не будемо про сумне...
Согодні тема дня - моя кухня.

Раніше я розповідала про хід нашого ремонту (до слова: він ще не завершився остаточно :-)) Тому сьогодні - лише частина кухні :-))) Тепер у мене є багаааааато :-)) шухляд, рейлінг з гачками, майже суцільна стільниця на шафках, яка плавно переходить в підвіконня з мийкою (про це трішки пізніше, коли пошию шторку на вікно:-)))
 А ще - підвішена мікрохвильовка, яка звільнила великий простір робочої поверхні :-)) Навісні білі шафи я планую трішки задекорувати а також дозамовити шафи над холодильник та витяжку
Спочатку боялася білої стільниці... напевно, так і не зважилася б, але чоловік сам замовив і поставив перед фактом :-)) Тепер дуже рада - вона завжди чиста!!!!!, оскільки змушує витирати себе мільйон раз на день, адже все на ній видно :-))
Зрозуміло, що тепер мені потрібно весь текстиль оновити :-))) Безкрає поле для роботи :-))
І почала я з баночок для сушених приправ :-)) Люблю запасатись сушеними петрушкою, кропом та базиліком, а зберігати мені їх найкраще в скляній тарі... Ідеально підійшли баночки від "Нутелли". Їх кришки мають невелике заглиблення ззовні, в яке ідеально вклеївся круг, обтягнутий тканиною в горошок :-)) Кілька рухів ножицями та клеєм - і баночки виглядають зовсім по-новому :-) Насправді, найдовше їх було відмити від заводської наклейки :-)) Ото вже клей використовують! Нічого його не брало :-)) Але я не здалася! і таки перемогла його в нерівній боротьбі :-))

А наостанок вам ще фото моєї улюбленої цукорниці :-)) Як виявилося мою кухню катастрофічно складно фотографувати :-)) Там і освітлення слабеньке (вікно з північної сторони) і кольори такі вередливі :-))

 Далі буде....

26 коментарів:

  1. Яка вона яскрава у тебе! Мені дуже подобається кольорове рішення, я вже уявляю який буде чудовий текстиль!)
    Я з чорною полосою - тримайтеся! За негараздами обов'язково мають бути гарні події!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Інно! Мої обидві мами досі не можуть звикнути до таких кольорів :-)) А я почуваюся просто щасливою серед них :-)

      Видалити
  2. Лариса, поздравляю! Новая кухня… какая прелесть! И сразу видно, что рукодельнице принадлежит - даже баночки в дело пошли. Что тут сказать? Молодец! Уютных и теплых вам вечеров на этой уютной кухоньке!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Женя! У меня муж даже удивляется, что я до сих пор еще прихваток-полотенец не настрочила в горошек :-)))

      Видалити
  3. Яка ж вона в тебе яскрава)) і така стильна! Так, кухня, зручна, красива - то наше все, в такій красі-чистоті і страви швидше готуються, з особливим натхненням та й смачніші мабуть)) Бачиш як баночки змінились, а для цього й не так багато знадобилось))
    Болячки всі нехай покинуть і неприємнсті-трагедіі оминають!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлю! Так, для мене це дуже важливо - я не можу нічого готувати, поки не наведу "марафет" :-)) Тепер з цим значно простіше :-)

      Видалити
  4. Соболезную, Ларис... Пусть скорее все у вас наладится!!!
    Кухонька чудесная!!!! Ну ты знаешь, как я неровно дышу к такой клеточке :) у меня на кухне красно-белый только декор, а плитка-столешница и прочее - черно-белые :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Лена! Я твоего комментария особенно ждала :-)))))) Не устаю благодарить свою маму, которая пристроила удачно мою бывшую кухонную мебель, что дало мне возможность воплотить все это в жизнь :-)

      Видалити
  5. Забыла про баночки!!! Да! Клей жуткий у них! Но как обалденно они смотрятся в новых 'шапочках'!!! Я в восторге!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Така соковитість і динаміка!!! З самого ранечку на таку кухню як зайдеш - одразу і :))) прокинешся... Уявляю яким чудовим декором ти все прикрасиш - бо баночки просто чудові!
    І Ларис - співчуваю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко! Я спочатку з острахом чекала. як воно виглядатиме на моїй кухні, але чоловік мене підтримав, і тепер сам не нарадується :-)

      Видалити
  7. Співчуваю, Ларисо!
    А от кухонька чудова, колір насичений, я думаю із задоволенням будеш готувати там :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валю! Я там не тільки готуватиму, я вже й робоче місце там обладнала собі для шиття :-)))

      Видалити
  8. Чудесная кухня получилась! Представляю как приятно в ней теперь находиться:)
    И соболезную вашей утрате...
    Поправляйтесь, не болейте!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людо! Я тепер звідти й не виходила б :-)) До наших болячок сьогодні додалась ще Костикова бронхопневмонія та мій бронхіт - тепер усією сім'єю на процедури ходимо :-))

      Видалити
  9. "І все на світі треба пережити..." Тримайтеся, все налагодиться! ;-)
    Кухня дуже класна! Горошково-квадратикова))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алінко! Тепер мій чоловік - голова двох сімей :-) Мусимо якось вишкрябуваись ...

      Видалити
  10. Співчуваю з приводу вашої втрати - тримайтеся!
    У нашого Стаськи как не бронхіт - так обструктивний, правда не разу в лікарню не клали (лікувала вдома, бо другого ні на кого лишити), тож я вас розумію. Скорішого вам одужання!!!
    Кухня яскрава та дуже симпатична. До речі, я уже знайшла тканинки в колір. Напиши мені внутрішній розмір ручки - є ідеї :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віко! Щось ми цього разу "всерьез и надолго":-)))) Причому, усією сім'єю :-) А розмір ручок на дверках шафок тобі потрібен? Десь близько 8,5 см. :-)

      Видалити
  11. Лариса, кухня замечательная... представляю, как ты мысленно всё разложила и украсила)))) Соболезную вашему горю.(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое! Осталось только все задумки воплотить - то есть - найти на это время :-)))

      Видалити
  12. Співчуваю вашій родині, Ларисочко!!! Тримайтесь!!!
    А кухня в тебе гарнюща!!! Дуже сподобалась!!

    ВідповістиВидалити
  13. Чудова кухня і деталі такі милі. Я впевнена - ди додаш їй ще більшого затишку свіїх рукоділлям :)
    Нехай у вас все налагодиться в родині!

    ВідповістиВидалити
  14. Так, життя іде смугами. І не завжди червоно-білими... Ви разом все подолаєте, я у вас вірю.
    КУХНЯ! Нарешті :) Ах, яка ж вона... Святкова, я б сказала, енергійна:) Така ж, як і ти. Заздрю мийці біля вікна, я не ризикнула (теж мамів злякалася чогось) і тим рейлінгам (хотілося, але не зробили). Буду думати, задачу маю :)

    ВідповістиВидалити