суботу, 16 листопада 2013 р.

Подушка в дорогу "Коне-віслюк"

Давно в мене було в блокнотику записано "пошити дорожну подушку" :-)) Щоразу в далекій дорозі я страждаю тільки від одного - залежаних шийних м'язів :-) І ось в підготовці до чергової поїздки, я таки взялася за такі подушечки (адже потрібно і собі, і чоловіку, і кумі :-))))))

Отож, перша. На якій тестувала викрійку. Фліс трішки потягнувся в ширину, тому внутрішній отвір став овальним, а не круглим, але це зовсім не зменшує корисних властивостей виробу :-)
 Стосовно назви: спочатку я хотіла кумедну конячку... коли пошила, всі сказали, що віслюк :-)... а на деяких фото він мені на гієну з мультика "Король Лев" подібний :-))))

 Матеріали: фліс, шерсть, шерстяні нитки, дерев'яні бусини, фетр, бусинки для очей, холофайбер.
 Надихнула мене ось ця конячка :-)
Хто має бажання поселити цього чудо-звіра в себе - він продається на ЯМ та у мої групі ВК
А ми поки побуваємо у Лізи в галереї :-)

22 коментарі:

  1. Очень симпатичный конь! Глазастенький )))

    ВідповістиВидалити
  2. Як на мене, то все таки кінь, коняк такий собі :) Класний безпроблемний щасливий!

    ВідповістиВидалити
  3. Клас-клас-клас!!!! такий суперовий коник, позитив випромінює величезний!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлю! Я на нього теж без посмішки не можу дивитись :-)

      Видалити
  4. Ну да слегка похож на гиену, но очень положительную) Очень милая подушка и такая нужная

    ВідповістиВидалити
  5. Лариса, какая добрая коняшка и полезная весьма!

    ВідповістиВидалити
  6. Це дійсно найкраща помічниця при довгих переїздах!)

    ВідповістиВидалити
  7. Ларис, конык потрясающий!!!! :) улыбаюсь пол дня с него ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. куда едешь? рождественские концерты? ;)

      Видалити
    2. Таня, дякую! Збираємось з хором на фестиваль до Литви в кінці грудня :-)

      Видалити
  8. Класний дуже! ти всім пошила? :) півавтобуса буде заздрити...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! Всім -не-всім, а кілька штук пошити таки доведеться (кумам всіляким та родичам :-)))))

      Видалити
  9. Клаааассс! Такой смешной забавный и наивный лошаденок! )))))))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  10. Какой хорошенький. Спасибо огромное за участие в моем Креативе!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Larisa, думаю конь-подушка не очень подходит к конкурсу сказочных персонажей. Это конкурс игрушек.

    ВідповістиВидалити