вівторок, 5 листопада 2013 р.

Музична муза...

Серед моїх знайомих та друзів більшість знатні любителі музики, а то й професійні музиканти.
Саме тому, після появи нотної та фортепіанної сумочок, на мене посипалися прохання створити ще щось подібне :-)

Сумочку за мотивами фортепіанної багато хто з вас вже бачив у Олі на Бамбетлі.
Я чемно "вициганила" у неї фотографії, щоб тут розмістити :-)

Розміри значно менші, ніж у попередниці (Оля захотіла клавіатуру максимально наближену до натуральної :-))) Проте, тут додала ще додатково замок, оскільки дно та боковини досить широкі - близько 8 см.




При замовленні наступної сумочки прозвучала фраза "тільки мені потрібно нотну партитуру складнішу" :-)))

Також попросили різнокольорові нотки... і щоб папка з нотами поміщалась :-)

 Якось довго вона мені "не йшла".... аж поки не придумалась веселкова підкладка :-)) Нарізала полосочки відповідних колорів веселки та зшила в суцільне полотно.
 В сумці дві потайні кишеньки на замку - всередині, та ззовні на задній стінці, а ще карабін для ключів.

Помістила обидві сумки в один пост, оскільки не встигла сфотографувати (віддавала прямо "з-під машинки" :-)) і клянчила фотографії вже у власників :-))))

Ми зараз з малечею знаходимось на лікуванні в стаціонарі (бронхіт та бронхопневмонія в хлопців та гострий бронхіт у мене) :-(( На ніч нас відпускають додому, тому маю дуже мало часу на коментування, встигаю інколи лише переглядати ваші блоги... Вибачайте, я виправлюсь з часом


26 коментарів:

  1. Лариса, дорогая поправляйтесь скорее! Здоровье прежде всего!
    Очень оригинальные сумочки!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Лариса, поправляйте! Здоровья тебе и твоим близким! Сумка супер! А нотки - это вышивка? Такая работа кропотливая! Ты молодец!

    ВідповістиВидалити
  3. Вони обидві дуже гарні! "складнішу нотну портитуру" - я ще такого не чула))!
    Одужуйте скоріше!!

    ВідповістиВидалити
  4. я видела глаза музыкантов, когда они что-то подобное в руках держат )))) Ларис, долго поднимала подруг из обморока? ;)
    Как они пищат от удовольствия, аж сюда слышно ;))))))) А сумочка стОит того!!! :)
    Выздоравливайте,дорогие, пожааааааалуйста!!!!! Это очень нужно, это очень важно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Таню! Ну, ти як скажеш :-))) Вони поважні панянки, і так як сумочки я їм віддавала на людях, то мусили трішки стримувати свої емоції :-))) Те, що вони ними користуються для мене вже винагорода неабияка :-))

      Видалити
  5. Видужуйте!!!
    Сумки - ПРЕЧУДОВІ - фантазія і смак! :)

    ВідповістиВидалити
  6. Одужуйте скоріше!! Як це вас спіткала така халепа ?? Сумочки чудові !! Музиканти всіх країн до тебе в чергу вже шикуються!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іро! Ой, я й сама не можу зрозуміти... кашляли собі та й годі (ну не вперше ж!), а коли з меншим потрапили до лікарні вирішили всі пройти обстеження - от нас всіх і "загребли" :-))

      Видалити
  7. ухтишка!!! ніколи не бачила нічого подібного, думаю, музикантам не могло не сподобатися!)

    Одужуйте пошвидше;)

    ВідповістиВидалити
  8. Лариса, поправляйтесь!

    Сумочки просто обалденные - стильные, профессионально сориентированный и чисто сделанные!
    P.S. Вот мне, не музыканту, жутко интересно, а ноту складываются в какую-то мелодию?!...

    ВідповістиВидалити
  9. Спасибо, Олечка! От твоих комплиментов я прямо растаяла :-) Да, нотки взяты из какой-то мелодии (правда, я там немного подкоректировала на свое усмотрение :-), так сказать, "усложнила партитуру" :-)))

    ВідповістиВидалити
  10. Ларисо, поправляйтесь, вітаміни і відпочинок!!! У мене теж донечка з запаленням легень :(
    А сумки відпадні, вже казала, і та з партитурою теж, то ж сумки носять а не партитури записують, щоб не загубились :)

    ВідповістиВидалити
  11. Шикарнейшие сумочки! Идея оригинальная, а исполнение - аккуратнейшее! пусть радуют своих хозяек как можно дольше!

    ВідповістиВидалити
  12. Ой-ой-ой! Це ж треба так - майже всі захворіли! Швидше одужуйте і ну з того стаціонару!
    Сумку дуже класні! Зі складною партитурою взагалі бомба! ;-)

    ВідповістиВидалити
  13. Ларисюня, скорейшего вам выздоровления!!! Угораздило же вас - дружненько так :)
    Сумки интересные у тебя - музыкальные!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Видужуйте, я не знала... Ось, нарешті, МОЯ сумочка:))) Так, на людях пищати від захвату якось було не тойво :))) Але потім, вдома.... УХ!!!!!!!!! Ще раз дякую, ти неймовірна, і моя клавішна сумочка теж :) Багато сил і здоров"я діткам, тобі і твоїм невтомним ручкам!

    ВідповістиВидалити
  15. оригинальные сумочки! все так подобрано, и подклад, и "лицо", улет))) у меня младший на гитаре учится играть... можно взять вашу идею на заметочку?

    ВідповістиВидалити