понеділок, 19 серпня 2013 р.

Проза життя..:-)

Вітаю! 
Для початку хочу похвалитися подаруночком, який отримала від Юлі в рамках обміну "Рождество в лето"
Чудова пара майстерно виконаних рукавичок прикрасить цього року нашу новорічну красуню, а безліч стрічечок, гудзиків та бусин швидко знайдуть застосування в наступних рукодільних проектах (на фото не все багатство, бо трохи шустрі рученята поволокли одрізу в свої нірки :-))))
Мої хлоп'ята теж не були обділені увагою, та крім солодощів, що не дожили до фотографування :-)), поповнили свою колекцію техніки невистачаючими машинами. Агрегати одразу зайняли почесне місце на будівництві та почали активно працювати :-)))
Мої подаруночки теж уже дістались власниці, тож для мене обмін можна вважати завершеним. але приємні емоції, які я отримала в процесі залишаться зі мною надовго (принаймі до новорічних свят :-))))

А тепер - про насущне :-))
Я т рішки випадаю з блогожиття, оскільки помимо безлічі замовлень, підготовки до ярмарок та зборів Костика до першого класу ми ще залили нарешті фундамент добудови!!! :-))

А поки воно там застигає, я вмовила чоловіка на ремонт кухні :-)) Я б навіть сказала - КАПІТАЛЬНИЙ :-))) Навіть підлогу змінили :-))
Ось так це виглядало два тижні тому

Кілька днів тому...


 Отож, кухня в мене буде в червоно-білих кольорах. Тепер  чекайте вісті "з полів" :-)), а також нові кухонні роботи в червоно-білу клітинку, смужку та горошок (вийшло як в моєму улюбленому мультику "Курча в клітинку" :-)))


18 коментарів:

  1. Лариса, чудесные подарки. Желаю чтобы ремонт не затягивался и закончился в срок!

    ВідповістиВидалити
  2. О,класний інтер'єрчик намальовується!;-)Бажаю швидкого й вдалого завершення ремонту!
    І вітаю з гарними подаруночками!

    ВідповістиВидалити
  3. Поздравляю дорогая -подарки очень красивые!Спасибо тебе огромное за участие!
    А дом твой будет прекрасен-поздравляю и желаю скоро закончит его.

    ВідповістиВидалити
  4. Ларисочка, вітаю з чудовими подаруночками!
    Нехай добудова скоріше завершується!

    ВідповістиВидалити
  5. Лариса, поздравляю с чулесным подарком.рукавички хорошенькие.

    ВідповістиВидалити
  6. поздравляю с ремонтом на кухне! ярко, здОрово! У меня такое цветосочетание ассоциируется с украинским рушником -на белой ткани красным крестиком вышивка. Думаю наши украинские рушнички в таком цвете буду неплохо смотреться на твоей кухне;-)

    ВідповістиВидалити
  7. поздравляю с ремонтом на кухне! ярко, здОрово! У меня такое цветосочетание ассоциируется с украинским рушником -на белой ткани красным крестиком вышивка. Думаю наши украинские рушнички в таком цвете буду неплохо смотреться на твоей кухне;-)

    ВідповістиВидалити
  8. Рукавички - просто чудо! Поздравляю с таким волшебным подарком!!!
    А кухней ты меня сразила! Как же красиво!!!!!!! Ааааа!!!! Жду, жду окончания и аксессуаров в моей любимой расцветке!

    ВідповістиВидалити
  9. Лариса, поздравляю с подарочками! Желаю поскорее закончить ремонт!

    ВідповістиВидалити
  10. Нова кухня...ммм...це ж яке поле для рукодільної діяльності)

    ВідповістиВидалити
  11. Новая кухня - смело!!! А что это вы там новенькое строите??

    ВідповістиВидалити
  12. Красота волшебная и ты, Лариса, волшебница! Скорейшего завершения самых смелых ремонтных планов!

    ВідповістиВидалити
  13. :) прикольні фоточки! Рада, що все знайшло своє призначення і не лишилося сумувати десь в куточку....

    ВідповістиВидалити
  14. :О Теперь я многое понимаю ))) Как только закончу свои квилты - берусь за тебя!!! Кстати, тканьки уже прикупила :)
    Молодцы!
    \
    И с подарочками!!!!

    ВідповістиВидалити
  15. Ого сколько новостей!!! Поздравляю с подарочками!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Дівчатка, дякую вам дуже за ваші теплі слова! Мені приємно.
    Я страшенно люблю червоний колір, тому сумнівів при виборі не було :-)) Хоча, мої мамочки просто в шоці! (їм він заважкий :-))
    А поле для рукодільної діяльності й справді широченне :-))
    Ольга Коптик, решили пристроить несколько комнат к домику (их у нас две имеется - уже не помещаемся :-))))
    Віка, да-да, ось про це я і мріяла тоді, а тепер потроху втілюю в життя :-))

    ВідповістиВидалити
  17. Молодці! Чекатиму продовження! тепер я знаю, що пасуватиме твоїй кухні:)

    ВідповістиВидалити
  18. Лариса, приглашаю поучаствовать в совместном проекте http://dashuska2.blogspot.ru/2013/08/dashuska.html "Вяжем варежки с dashuska"

    ВідповістиВидалити