середу, 6 лютого 2013 р.

Зимовий комплект

Як ви, мабуть, пам'ятаєте, ми з Вікою, в'язали рукавички. Так от, я свої вже давно сплела, але задумала ще шапку в комплект.... і от її якраз "мучила" дуже довго!!!! Нарешті сьогодні зможу показати!

Рукавички я плела з товстої пряжі (спеціально для морозів)
 Трішки намудрила з лівою.... але рпава - вже по опису Віки :-))))) А коли їх одягнути, то й не помітно різниці :-)))
 Дуууууууже, хочу подякувати Віці за організацію такого проекту, та безмежне терпіння та розуміння! (ох і замучили ми її питаннями та неуважністю :-))))) Мені сподобалось! плестиму ще!
Тепер про шапочку...
Всі мої пригоди траплялись через ось цей узорчик на відвороті (скільки я його перев'язувала!, і все рівно він мені слабо на оригінал подібний :-)))))

Шапка сплетена з таких же ниток, тільки тонших, тому верх - ажурний,  підшию білим флісом зі споду і буде "непробивна". А поки вирішила поносити так - зараз в самий раз! :-)))


   

10 коментарів:

  1. Лариса, ты молодчинка! Невзирая на сложности и неудачи, ты дошла до финала!!!! Твой комплект - самый яркий!
    Показывайся в наряде вживую!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень тепленький комплектик вышел!!! Мне нравится и цвет, и фактура! Молодец. И когда ты все успеваешь???

    ВідповістиВидалити
  3. От так, в'язали рукавички, а вийшла ще шапочка, із залишків :-) Гарний комплект! Я взагалі люблю червоний, а ще й з білим то взагалі!

    ВідповістиВидалити
  4. Снігурочка :) Класно, що все гарно завершується, та ще й з незапланованою шапочкою...Молодчина! Фотка прикольна, де руки тримають голову...охохо-хооо... :)

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, дівчата!
    Віка, поки нема охочих сфотографувати :-))))
    Оля, так не успеваю же :-)))))
    Валя, в мене так часто :-))) а червоний я теж люблю, кажуть він мені пасує :-))
    Оля, де снігурочка? А шапочка якраз запланована була першою :-))) не було бажаючих мене в тій шапочці пофоткати, прийшлось фантазувати :-))))

    ВідповістиВидалити