неділю, 10 лютого 2013 р.

Ще дві обкладинки та приємності

Привіт, мої любі!
Для початку покажу дві нові обкладинки на паспорт.
у першій все, як завжди - полотно, вишивка хрестиком (геометричний орнамент) та бавовняна підкладка

А з другою я трішки поекспериментувала...
Документ заправляється в клапани зі слюди :-)))



Обшита обкладинка червоною бавовняною смужкою
 А тепер про приємне:
1. моя розвиваюча книжечка потрапила в ТОП робіт блогу ЗДД та перемогла в січневому завданні "Играем в куклы" проекту "Золоті ручки" від My-Scrap.ru  :-)))))))

 2. днями до мене приїхав мій "будиночок" з скарбами від Марії


3. а ще я отримала сюрприз від Юлі (загляньте в її блог, там організовується кілька цікавих проектів :-))))

Величезне ДЯКУЮ дівчатам, за вашу доброту, тепло та щедрість! Ви подарували мені багато приємних емоцій, які так потрібні в цю похмуру пору :-) Всі "скарби" вже розкладені по місцях, а дещо вже і "при ділі" :-))))

тепер кілька слів про те, де я пропадаю... :-))))) у нас в хорі в п'ятницю була вечірка з нагоди річниці створення.... в стилі "ясельна група дитсадка" :-))) шила багато костюмів. аксесуарів... сподіваюсь в швидкому часі обробити фото та показати :-)))
Тепер буду частіше з'являтись, назбиралось вже трішки непоказаних робіт :-)))

12 коментарів:

  1. Какие чудесные обложки!!! Прекрасное исполнение и подбор тканей!!! Эксперимент удался со второй обложкой!!! Очень нравится!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Отдельное за "подбор тканей" - всегда волнуюсь по этому поводу :-)

      Видалити
  2. Обложки суперові - перша серйозна і витримана, друга сподобалась неординарністю - в середені приваблює око!
    Вітаю з подаруночками, всі такі класні :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! А я думала, що друга, якраз навпаки - традиційна для паспорта, а виявилось, що й тут зкреативила :-)))

      Видалити
  3. Гарне таке усе :) Експеримент теж цікавий, яскравий. Вітаю з топом! з подаруночками! з річницею ясельної групи! То у вас був карнавал, чи якийсь капустяник? :))) Як мені бракує таких подій, всі кругом серйозні цьотки і дядьки :))) Заздрю і чекаю на звіт.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! У нас було щось типу тематичної вечірки :-))) Ми теж втомлюємось від серйозності і раз у рік створюємо собі такі забави :-))))) А звіт буде трішки пізніше, коли я з усіх фотки "виб'ю" :-))))

      Видалити
  4. вітаю! Твої роботи варті найвищих похвал!
    І подарунки чудові!
    Обкладинка з прозорими вставками для лінивих - коли роблять ксерокопії, треба, щоб усі сторінки видно було, а тому паспорта виймають з обкладинки. А з цієї можна не виймати :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алінко! Так от чому я цю обкладинку собі залишила! (я ж то якраз дуже лінива :-))))))

      Видалити
  5. Поздравляю с победой!!!
    Обложки как всегда на высоте!!! Вторая интересная! И кантик ровнюсенький :)

    ВідповістиВидалити
  6. Лариса, обкладинки на паспорт чудові!!!!
    Вітаю з подарунками та перемогою !!!

    ВідповістиВидалити