понеділок, 4 лютого 2013 р.

Костюм "Березня"

Не зважаючи на сірість та похмурість за вікном, будемо думати про приємне і подумки закликати весну, правда ж?
Попросили мене за один вечір зробити костюм "Березня" для казки "12 місяців" у садочок на новорічний ранок...
В мене в уяві одразу склався образ хлопчиа в зеленій сорочці, підперезаній лляним шнуром та в капелюсі з вербовими котиками...
І я таки справилась :-)
З дозволу мами хлопчика - ось вам мій герой:
Скажу відразу, що дощик та підсніжники - це вже мамині доповнення :-))
сорочка-жилет з габардину. Взяла старенький дідусевий капелюх, обтягнула флісом, пошила підкладку з габардину, прикрасила гілочками верби та шишкою... як вам?

 Якщо раптом у когось виникло запитання, де це я в грудні вербові котики дістала, тоді вам потрібно почекати наступної публікації :-))))))

4 коментарі: