неділю, 3 лютого 2013 р.

Польові квіти - новий погляд

Насправді, все не так серйозно, як звучить :-))))
Просто у мене нові обкладинки з соняшниками та маками :-))
Замовляють їх часто, а вишивати одні і ті ж я не можу психологічно, тому доводиться шукати нові схеми, щось самій створювати...
Нещодавно потрапила мені на очі схема для 4 закладок з польовими квітами. Ось дві з них:
Маки:
  Соняхи:
Зважаючи на те, що схема вузенька (для закладок же :-)), довелося додати по обидва боки беріжок. Здається непогано вийшло...

 Насправді я зараз старанно працюю, навіть закінчені роботи є, але погода така, що не можливо нічого сфотографувати... а так, як мені не спішно, то чекаю сонечка.....

не хворійте, не сумуйте... скоро веснаааааа :-))))

16 коментарів:

  1. Дуже симпатичні!! Яскраві та позитивні!!

    ВідповістиВидалити
  2. Лариса, получилось не плохо, а даже очень хорошо!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Инна! Это радует, а то у меня уже сомнения были :-))

      Видалити
  3. Лариса, как же мне твои обложки нравятся цветочные!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень симпатично плучилось, а тканька -то вообще класс!

    ВідповістиВидалити
  5. Як на мене - вийшло просто гикарно з тим бережком! Дуже стильні паспортинки будуть в народа :) Слухай, я вчора довго не могла заснули, і подумала, що треба починати готуватися до музейних гостин... Можна бути сусідками :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! Звичайно, треба! Звичайно, можна! Це в травні? А раніше нічого нема, бо я вже скучила за ярмарками :-))))

      Видалити
    2. УРА! Так, це в травні. Просто мені треба чимось "грітися", як той, що думкою радіє :)) А раніше я поки не знаю нічого... Значить, і я заскучала, останній раз була огого - в серпні?

      Видалити
    3. Як вам класно дівчата, а я ніколи на ярмарці такій не була і роботи свої не показувала((

      Ларис, чудові обгорточки!! Я, як завжди, захоплююсь твоєю працьовитістю!!!

      Видалити
  6. Лариса, твои обложки бесподобны, не устаю ними любоваться!

    ВідповістиВидалити
  7. Позитивно веснянііііііііііііі!!! Суперські обкладинки!

    ВідповістиВидалити
  8. Чудесные обложки!!! Сочные, колоритные, оригинальные!!! Прекрасно гармонируют ткани-компаньоны!!! Уютные, душевные работы!!

    ВідповістиВидалити
  9. Столько красоты, Лариса! На душе по-весеннему стало, спасибо тебе!

    ВідповістиВидалити