вівторок, 13 грудня 2011 р.

  Вирішила я організувати трішки своїх спиногризів. Раніше всі іграшки у нас згружалися в манеж, але коли я зрозуміла, що Марикові він не потрібен (він категорично відмовлявся там гратись), і ми подарували його знайомим постало питання про місце для зберігання іграшок.
От тоді я і вирішила пошити дітворі тканеві "ящички" для іграшок. В мене дома мішок клаптикі втканини, якою м’які меблі обтягують, от і вирішила трішки пустити "в діло". Першою була корзина для машинок (їх у нас нійбільше :-)) спочатку повинна була нашиватись буква "М", та сестра заперечила, що потрібно дітей здитинства привчати правильно говорити, і нашили букву "Т" - "ТРАНСПОРТ"
На інших сторонах аплікації грузовика
автобуса
та легкового автомобіля
 Підкладку пошила з шмаиточків тканин, які в мене залишалися після підрізання штанів (я ж "курдупель" 1,56 ростом, от і підрізаю всі куплені брюки :-))))
 Цю корзину я не проклеювала дублерином, вирішила, що тканина і так товста, але виявилось, що цього маловато, і наступну вже проклеїла клеєвою бяззю - краще тримає форму.
 Для "КОНСТРУКТОРІВ та КУБИКІВ" - "К"



Підкладка з кусочків бязі, що залишилися з попередніх проектів
Ще одна для "М’ЯКИХ ІГРАШОК" -  "І"
Підкладка теж із "дитячої" бязі
 Як виявилося, м’яких іграшок в нас забагато для цієї корзини, і тепер ми тут зберігаємо все, що не підхотить в перші дві корзини - пищалки, бряжчалки і т.д., а м’які іграшки, поселились в ящику, який вже давно пошила і використовувала для брудної дитячої білизни (тепер ми "зрослі" - і все складаємо в спільну корзину в ванній кімнаті :-)))))
 А ось і щасливий "хОзяїн"
 Тому то і фото такі "кострубаті" - намагалася сфотографувати в перервах між "допомогою" Марика :-)))))
 

7 коментарів:

  1. хороша ідея для зберігання дитячих дрібничок :))

    ВідповістиВидалити
  2. потрясающие коробки хранилища+ они еще и с буквами и ассоциирующими картинками, вы умницы! чудесная идея и воплощение!

    ВідповістиВидалити
  3. Какие чудные корзинки!!!! Яркие и весёлые!

    ВідповістиВидалити
  4. Лариса, корзинки чудесные, главное что все ненужное превратилось в такую красоту и полезную вещь. А насчет "курдупель" то есть варианты и поменьше, я например всего 1,50 ростом :)

    ВідповістиВидалити
  5. нам такі теж потрібні))))
    А якщо переставляти їх (останнє фото) - можна вчити читати (кіт, тік)))))

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, дівчата!
    Юля, нічого собі! Я й не думала, що таке буває :-))))
    Алінко - вперед! Дуже допомагає, хоч вчаться сортувати іграшки, ну і до прибирання трішки більше ентузіазму виявляють (правда дуууууже трішки :-))))

    ВідповістиВидалити