вівторок, 6 грудня 2011 р.

А хто-хто в рукавичці живе?

 Я знову з прикрасами для ялинки...
Сьогодні це дві рукавички

Чоловіка дуже зацікавило, чому вони не однакові... Прийшлось пояснювати, що однакові одягають на руки, а не вішають на ялинку :-))))
Пам’ятаєте: "Ішов дід лісом та загубив рукавичку..."?  Так от, в тій рукавичці поселилися звірі... а мої рукавички- маленькі, їм саме місце на новорічній ялинці :-)))  
 Рукавички й справді малесенькі вийшли - 6,5х5 см. З іншого боку - червоний габардин.
      Для мотузочків чоловік порадив скрутити білий з червоним шнуром (і чому я сама не додумалась? :-)))) Вийшло щось подібне на американські різдвяні цукерки :-)))
 Ось так помаленьку кількість прикрас на нашій ялинці все більшає, але це лише початок. :-))) Далі буде.... :-)

5 коментарів:

  1. такі милі... І розмір - якраз для ялинкової прикраси! МОЛОДЕЦЬ!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. А мужчины иногда дают очень дельные советы :) замечательные рукавички!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Чудові вони, хоч і "не однакові" :))!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. красиво та святково! а з приводу порад чоловіків - згодна, я теж часто раджуся та особливо уважно прислухаюся до того, що радить мій МЧ. Буває мізкуєш, мізкуєш як його краще зробити... а він ррраз і підказав ніби сам весь час рукоділлям займається)

    ВідповістиВидалити