пʼятницю, 22 вересня 2017 р.

Обкладинки "Вишивана Україна"

У нас задощило... як на мене, прекрасна погода, аби знайти час на улюблені справи... почитати цікаву книгу в зручному кріслі, переглянути "осінній" фільм, посьорбуючи лате, сплести яскравий шарф або шкарпетки, спекти сезонний пиріг з яблуками чи сливами до чебрецевого чаю...
Або ж як я, впродовж двох "ліжкоднів" створити нову серію обкладинок на паспорт "Вишивана Україна"






А вишивальницям розробила нову схемку для обкладинки на паспорт "Світле майбутнє" (кольорова та чорно-біла у графіці + ключ. Вартість 20 грн).

Хто ж не вишиває, але обкладинку хоче - ще поки можете придбати :-)
Кажуть, вчора був День миру :-)

9 коментарів:

  1. Класс! Лариса, у тебя суперпроизводительность! Хотя я про это уже устала повторять...

    ВідповістиВидалити
  2. Ох, как сильно я люблю народные мотивы, национальный колорит. И какая ж это красота!
    И, Лариса, как же мне твоя мова нравится! Так и ловлю себя на том, что хочется писать тебе комментарии на своей мове - беларусской))) Тем более, что дома мы чаще всего на ней и разговариваем с мужем.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Катя! Так, пожалуйста - я спокойно читаю по-беларусски :-)

      Видалити