вівторок, 12 вересня 2017 р.

Autumn To Do List

Привіт осінь! 
Хоч із невеликим запізненням, але я все-таки склала собі список для гарного настрою :-)


√ бути яскравою (адже осінь - не привід закутатись у сіро-коричневий кокон). Збираюся носити червоне, як мінімум :-):-

√ спекти шарлотку. Власне, підозрюю, що не одну, і хочу спробувати зі сливами також. Так що - заходьте на чай :-):-)

√ збирати кольорове листя. Робити букети, декор, просто засушити у старенькій книзі...

√ назбирати каштанів, жолудів. По-перше, це відмінні веселощі з дітьми, по-друге, чудовий матеріал для новорічного декору

√ відвідати нову кав'ярню... У нашому місті особливо не розженешся, тому цей пункт може водночас означати і подорож...:-)

√ погуляти в лісі/парку

√ організувати собі осінню фотосесію

√ скласти список справ на зиму (ну, люблю я списки :-):-)

√ придбати нову улюблену книгу (ура, я знову почала читати!)

√ приготувати страви з гарбуза (цьогоріч хочу обов'язково спробувати кекси, так що, якщо маєте рецепти - діліться!

√ відвідати Львів (програма "must do" - кава, шоколад, опера)

√ влаштувати дівочі посиденьки (хоча, зважаючи на коло моїх друзів, вони можуть виявитися не зовсім дівочими))

√ прикрасити дім сезонним декором

√ влаштувати побачення біля вогнища

√ знайти нову музику в плей-лист

√ прочитати нову книгу (затягнуло мене таки нарешті :-):-)

√ в дощовий день залишитись у ліжку та дивитись фільми

√ влаштувати вечір з одіялом, капучіно, шоколадом та книгою або фільмом...

Долучайтеся! Буде весело! Беріть собі мій список або складайте власний та діліться емоціями.
Я ж звітуватиму про виконання свого ( по можливості - з фотозвітом )

7 коментарів:

  1. Мені все подобається) а ще якби з плледом біля каміну ;) (але де ж його взяти?)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за натхнення! Усе подобається, будемо втілювати, лише немає каміна)) А до Львова пора, пора...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чекатиму звіту :-) І що вам той камін дався? В мене теж його немає :-)

      Видалити
  3. Дівчата, камін є у мене, тому -- ласкаво прошу :) ! Чай, кава входять в комплект :) !
    Плани чудові і співзвучні з моїми ( у мене ще пунктик -- оновити гардероб і аксесуари :).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за запрошення) Ось би всі зібралися за чашечкою кави ;)

      Видалити