четвер, 15 серпня 2013 р.

Чоловіча вишиванка

Минулого року я перестала брати замовлення на вишиванки...  Важко мені їх шити - точніше, будувати викрійку :-(( Тому, я отримувала більше стресу, аніж задоволення від роботи :-))
Але, тим не менше, в річних звітах вони ще з'являтимуться :-))


Сьогодні - вишиванка для швагра. Моєї роботи тут, насправді, лише відсотків 15 :-)) Вишивала, в основному сестра, а я вже сшила :-))) Рукав прямий, без манжета, з вишивкою по краю...
традиційний комір-стійка, та зав'язки з китицями на кінцях

До кінця року повинна з'явитись ще одна вишиванка - вже жіноча :-)) (написала спеціально, щоб не "відлинювати", і таки закінчити :-)))

8 коментарів:

  1. Отличная вышиванка с очень приятных цветах :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Варвара! Цвета подбирали под глаза обладателя :-)

      Видалити
  2. Ах, Лариса, как здорово!
    _________________________________

    Я очень люблю вышитые украинские рубашки. Мама моему папе вышивала их несколько штук, последняя, которой больше тридцати лет, хранится до сих пор у меня...

    И не просто хранится, но ее стилизованную на выпуск под льняные портки носила моя сестра, да и я еще подумываю сшить себе выставочный костюм, в котором ключевой будет эта рубаха...

    Спасибо, Лариса, за приятные воспоминания.

    ВідповістиВидалити
  3. Це масштаб! І дуже корисна, гарна і неповторна річ, яка має бути в кожного українця :) Може, колись і я вишию своєму коханому таку...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та весь той масштаб сестра практично вишивала :-))) А ти ще й кращу вишиєш!!!

      Видалити
  4. Красота! Нравится сочетание в синих тонах!

    ВідповістиВидалити