четвер, 8 серпня 2013 р.

Олічка, з днем народження!!!!!!

Дуже хочу привітати сьогоднішню іменинницю - нашу лавандову фею

та декупажну чаклунку,

прекрасну оповідачку

та любительку музики
та знану шанувальницю кави

 - Олю з затишного Бамбетлю

Бажаю тобі співочого настрою і мелодійного сміху! Нехай твої бажання звучать в одній тональності з твоїми можливостями, а любов, радість удача і достаток в житті будуть вписані не окремими шістнадцятими нотками, а цілими потрійними акордами. Нехай натхнення в твоїх декпажних справах звучить багатоголосою поліфонією. Нехай твої доця дієзиком завжди створює тобі мажорний настрій, а душа на фортісімо співає від щастя!!!!!

9 коментарів:

  1. Яке гарне привітання!!!)
    Олічка,і я приєднуюсь!Вітаю тебе,і нехай все задумане збувається!!!!І нескінченого тобі творчого натхнення)))

    ВідповістиВидалити
  2. Я теж приєднуюсь до привітань! Олічка, хай твоє життя буде наповнене казковими дивами!!!

    ВідповістиВидалити
  3. УРА! Я за поліфонію! Чарівне вітання, дуже-дуже дякую!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ларисо, так мене ще ніхто не вітав... я знову під пляцок повзу:))))

      Видалити
    2. Та ладно :-) Хоча, я старалась :-) але ж це ще не все :-) Чекай на мене завтра... :-)

      Видалити
    3. Та ходи вже, в мене ще тірамісу є :) А ти що, надумала привести хор мене вітати? Бо нічого грандіознішого не лізе в голову:))))

      Видалити
    4. аааа, ну, ти ж завтра на роботі :-(((( А за хор - вибач, всі на канікулах :-))) Буде все не так грандіозно :-)

      Видалити
    5. ...точно,можна було б до тебе-з хором))))зі своїм))))ггг!!!Ото булуо б суперово!

      Видалити